MS Windows
briani 27239
Fejl under opstart !
Fra : IB

Dato : 31-12-03 08:38

Lige efter jeg har startet min PC og den har fundet harddisk , cd-rom mm.
skriver den følgende:

A100 (tm) Bios Version 2.20.0.14
1999-2001 Promise Technology
A100 Bios is not installed because there is no driver attached

Lidt efter køre den videre og opstarter som normalt. Fejlen/problemet har
været der altid, men nu er jeg da nysggerig.
Jeg har nyeste Bios version på mit bundkort A7v133 Award 1010

Fra : Fynbo

Dato : 31-12-03 09:16

"IB" <Handel@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> været der altid, men nu er jeg da nysggerig.
> Jeg har nyeste Bios version på mit bundkort A7v133 Award 1010

Kunne være driver til din Promise RAID-controller du mangler

Fynbo

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-12-03 09:19

"IB" <Handel@mail.tdcadsl.dk> skrev
> A100 (tm) Bios Version 2.20.0.14
> 1999-2001 Promise Technology
> A100 Bios is not installed because there is no driver attached

Du har en Promise RAID controller på dit bundkort
som der ikke sidder nogle drev på. Derfor får du "fejlen".
--
Peter J

Fra : Allan / Kolding

Dato : 31-12-03 09:48

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har en Promise RAID controller på dit bundkort
> som der ikke sidder nogle drev på. Derfor får du "fejlen".
> --
> Peter J

Når ingen drev er mont. i Raid controlleren
kan man normalt bare disabled den i Bios.
Så gør den ikke det mere.

Allan / Kolding