Et James Brown nummer??
Fra : Krumme

Dato : 31-12-03 00:05

Jeg ser nu og da "The Late Show" med David Letterman.
Af og til plagierer Paul Shafer James Brown i en berømt optagelse, hvor
James går i knæ på scenen mens han synger noget i retning af

ÅH ÅH ÅH ÅHHHU

og så bryder sammen.

Hvad er det for et nummer James og Paul synger?

mvh:
Krumme

Fra : -V-

Dato : 31-12-03 00:34

Krumme wrote:
> [...]
>
> ÅH ÅH ÅH ÅHHHU
>
> og så bryder sammen.
>
> Hvad er det for et nummer James og Paul synger?

'Please Please Please', svjh.

-V-

Fra : Krumme

Dato : 31-12-03 00:37

Tusind tak for det

mvh:
Krumme

Fra : -V-

Dato : 31-12-03 01:45

Krumme wrote:
> Tusind tak for det

No worries (hvis det ellers er det rigtige.... )

-V-

Fra : Dallemusen

Dato : 31-12-03 09:55

Det er det....

Det fede er at han tit gør det (altå poul) og så for de de grinerste
mennesker ind og giver ham kappen på

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : iddqd

Dato : 31-12-03 15:53

Dallemusen wrote:
> Det er det....
>
> Det fede er at han tit gør det (altå poul) og så for de de grinerste
> mennesker ind og giver ham kappen på

Han er vel også mest med for sjov, jeg er sikker på det stadig regner
med penge på ham så det kan ihvertfald ikke være hoved motivet for hans
deltagelse.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Søren Olsen

Dato : 01-01-04 15:05

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Han er vel også mest med for sjov, jeg er sikker på det stadig regner
> med penge på ham så det kan ihvertfald ikke være hoved motivet for hans
> deltagelse.

Hvad har han lavet ud over at være side-kick i Letterman?

Fra : iddqd

Dato : 01-01-04 15:33

Søren Olsen wrote:

> Hvad har han lavet ud over at være side-kick i Letterman?

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Venue/9769/rb/i/its_raining_men.html

Godt nytår

Bruno

Fra : Søren Olsen