Alternativ behandling til meget snottet ka~
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 30-12-03 23:45

Hejsa

Min mors 6-årige kat har gennem de sidste fire vintre været ualmindelig
snottet. Dyrlægen har været konsulteret af mange omgange, div.
penicillinkure m.m. har været prøvet. Altid med en kortlivet effekt. Hvidløg
og urtepencil har hun også været omkring.
Og så er spørgsmålet (som jeg har lovet at stille jer): findes der noget,
hun kunne prøve indenfor det alternative, når nu alm. medicinsk behandling
er kommet til kort?
Dyrlægens diagnose er "bare", at han er en generelt svagelig kat, men pånær
snotteriet virker han nu tilpas og rask med klare øjne og fin pels.

MVH Mette

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-12-03 09:33

Mette skrev
<findes der noget, hun kunne prøve indenfor det alternative, når nu alm.
medicinsk behandling
er kommet til kort?>

Jeg har i perioder haft stor glæde/hjælp af urtepensil,
men det skal efter min erfaring gives i mindst 2-3 uger

Animastrath styrker imunforsvaret.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 31-12-03 09:54

"Marianne Hellemose" <hellemose.som2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har i perioder haft stor glæde/hjælp af urtepensil,
> men det skal efter min erfaring gives i mindst 2-3 uger

Urtepencil er som sagt prøvet, desværre med meget begrænset effekt.

> Animastrath styrker imunforsvaret.

Det lyder som noget, vi kunne prøve. Kan hun få det hos. f.eks. Matas?

MVH Mette

Fra : anja rasmussen

Dato : 31-12-03 10:03

> [...]
>
> Urtepencil er som sagt prøvet, desværre med meget begrænset effekt.

> Det lyder som noget, vi kunne prøve. Kan hun få det hos. f.eks. Matas?

Hvad med noget flydende aloe vera....??
Eller rød solhat....det er mine forældre blevet anbefalet til deres
tamrotter.....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 31-12-03 10:11

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder som noget, vi kunne prøve. Kan hun få det hos. f.eks. Matas?

Det virkede på Muddi. Jeg fik det på apoteket, men har også set det hos
dyrehandleren. Rød æske.

:Pia

Fra : Jane

Dato : 31-12-03 10:25

Mette Svangren Guttesen skrev i <news:0ub9c1-uao.ln1@svangut.dk>:

> Og så er spørgsmålet (som jeg har lovet at stille jer): findes der
> noget, hun kunne prøve indenfor det alternative, når nu alm. medicinsk
> behandling er kommet til kort?

Jeg kan huske min mor gav vores katte kamillete (lunken)
og en vattot dyppet i stadset kan bruges til at rense
omkring næse og øjne hvis det er særligt slemt.

Jane