Potensmiddel
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 30-12-03 22:47

Hej.

Jeg kan huske at have været inde på en dansk hjemmeside med et
potensmiddelprodukt baseret på chili eller sådan noget. Nogen der har URL'en
og/eller navnet på produktet?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Henning

Dato : 30-12-03 22:47

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg kan huske at have været inde på en dansk hjemmeside med et
> potensmiddelprodukt baseret på chili eller sådan noget. Nogen der har URL'en
> og/eller navnet på produktet?

Så skal du have fat i pulviseret næsehorn - og det er forbudt

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 30-12-03 23:12

http://erozir.dk

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 30-12-03 23:28

"Dan MOrtensen" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

> http://erozir.dk

Vi takker. Det var lige præcis dén, jeg ledte efter.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 31-12-03 09:36

On Tue, 30 Dec 2003 23:27:52 +0100, "Trond Øyvind Hermansen"
<oyvind.hermansen@iname.com> wrote:

>"Dan MOrtensen" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

>Vi takker. Det var lige præcis dén, jeg ledte efter.

Nogen har prøvet med hvidløg, som er moset og "trukket" i madolie. Det
giver næsten samme effekt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-12-03 12:06

On Wed, 31 Dec 2003 09:35:32 +0100, Dan MOrtensen
<listme@listme.dsbl.org> wrote:

>Nogen har prøvet med hvidløg, som er moset og "trukket" i madolie. Det
>giver næsten samme effekt.

hvis det gør tror jeg sgu det er det der heder plasebo men skide
være med det hvis det virker så er det , hvad man skal bruge da det
umuligt kan skade - andre ind sarte næser !

--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Polline

Dato : 31-12-03 13:52

> "Dan MOrtensen" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

Det lyder voldsomt er der nogen der har prøvet det?

Hilsen Jannie

Fra : Robert Andersen

Dato : 03-01-04 21:07

> Det lyder voldsomt er der nogen der har prøvet det?
>
> Hilsen Jannie

Har lige smidt en pakke ud, prøvede det een gang, eneste virkning var at det
sved en del på tisseren, så jeg måtte skylle den i koldt vand

Et råd herfra: lad være med at købe skidtet og brug de 200 på noget bedre

/Robert

Fra : TheQ

Dato : 13-01-04 18:49

Hej Robert

Jeg vil nu ikke give dig ret ...

Min og konens oplevelse er at produktet faktisk virker - endda særdeles
godt.

Har du brugt det unikke elskovsmiddel korrekt ?

Produktet er især tiltænkt kvinder - jfr. producentens hjemmeside !

Så mit råd herfra: lidt krydderi til sexlivet - køb da erozir, naturens
egen elskovsmiddel - www.erozir.dk !

/Anders

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Lyngberg

Dato : 02-01-04 10:50

Hej, jeg er ny i disse nyhedsgrupper, men dette lyder spændende, vil gerne
høre om det er noget der virker, hvis der er nogle der har prøvet det :)
eller måske har andre råd :)

Hilsen
Iceunit

"Trond Øyvind Hermansen"