Lækkerier til min nye Passat..? (lidt styl~
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 30-12-03 21:57

Hej og godt nytår...

Jeg er som nogle bekendt blevet ejer af en Passat Variant.

Jeg er meget glad for den og den har faktisk alt jeg kunne ønske af udstyr
til det daglige...

Jeg kunne nu bare godt tænke mig lidt ekstra krydderi Det er dog i
småtingsafdelingen, men jeg vil lige høre jeres meninger om indkøbssteder
mv.

Jeg kunne godt tænke mig lidt krom hist og her...

Kromlister rundt i vindueskanten.
Kromlister til kølergrillen (kun de vandrette. ikke den hele vejen rundt)
Kromringe omkring omdrejning -og speedometer (og hvis der er andet til selve
instrumenterne)
Med tiden måske rails i krom også. Har dem i sorte, så det har ikke så høj
prioritet

Nogen af jer som kender priser..??

hmm... Tror egentlig det var det. Har kigget lidt hos in-pro.de og diverse
tyske steder, men synes ikke jeg kan finde de småting.

Har ikke forhørt mig hos VW, men ville lige høre om I kendte nogle steder...
Det kan ikke ses på www.vw.dk

Et lille sidespring...
Jeg har natten til igår fået stjålet min antenne og den koster 240 kr. hos
VW.
Surt, og det kan jo ske igen i nat Jeg har tidligere haft en Seat hvor
antennen ikke kunne tage helt af. Den skruede man op, lagde den ned og
skruede den fast igen. F.eks ved bilvask. Ved I om der kan laves noget
lignende til Passat..??

Mvh.
Kristian

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 30-12-03 22:07

> Jeg er som nogle bekendt blevet ejer af en Passat Variant.
---
Glemte lige at den er fra 03.2000. Den "gamle" model 115 hk PD altså...

Mvh.
Kristian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 22:58

"Kristian Marquard Knudsen" <knuden@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg er som nogle bekendt blevet ejer af en Passat Variant.

det har en fugl vist sunget om ;)

>Jeg er meget glad for den og den har faktisk alt jeg kunne ønske af udstyr
>til det daglige...

Men så blev det jul, og ønskelisten oprandt ;)

> [...]

>instrumenterne)
>Med tiden måske rails i krom også. Har dem i sorte, så det har ikke så høj

Gætter jeg ret, hvis jeg tror den har lister, men de er sorte ?

Så kan du måske lave fiffet at flå den af, og snakke godt for dig på
en forchromningsanstalt

(Spørg mig ikke om hvorfor det kaldet en anstalt)

>Nogen af jer som kender priser..??

Original chromting plejer at koste en jetjawer

Men pynte på bilen, tror jeg det gør

Hva' med en motoriseret antenne ?

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 31-12-03 00:05

--
højt og længe...

> Gætter jeg ret, hvis jeg tror den har lister, men de er sorte ?

Du har ret..

> Så kan du måske lave fiffet at flå den af, og snakke godt for dig på
> en forchromningsanstalt

Tja, det kan du have ret i...

> Hva' med en motoriseret antenne ?

Jow, men nu sidder der jo en dims på taget med gevind og det hele. Det
skulle være mærkeligt om ikke den dims er magen til den fra Seat. I så fald
kan man vel købe så´n en og skifte. Så er den jo slået...

Mvh.
Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:16

> Jeg kunne godt tænke mig lidt krom hist og her...
>
> Kromlister rundt i vindueskanten.
> Kromlister til kølergrillen (kun de vandrette. ikke den hele vejen rundt)

www.in-pro.de under Design - Chromdesign.
Du kan jo bare lade være med at sætte den hele vejen rundt på.

> Kromringe omkring omdrejning -og speedometer (og hvis der er andet til
selve
> instrumenterne)

Enten kan du købe et nyt instrumenthus ved en hugger i tyskland:
F.eks www.r-a-r.de eller www.retek.de
Du kan også prøve www.tachoringe.de

> Med tiden måske rails i krom også. Har dem i sorte, så det har ikke så høj
> prioritet
>
> Nogen af jer som kender priser..??

Jeg fik engang prisen i tyskland til en kollega, mener de ligger omkring
3.000,-
De er nemme at skifte.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 31-12-03 00:14

> www.in-pro.de under Design - Chromdesign.
> Du kan jo bare lade være med at sætte den hele vejen rundt på.

Ja, tak har kigget. Jeg tror min hukommelse spillede mig et puds. Jeg har jo
slet ikke den ring rundt om. Det er jo kun den nye model... tsk tsk... Så
jeg skal jo bare sætte alle stænger på

Faldt lige over sidespejle i krom også. Ser nu flot ud. Audi
"S-serie-agtigt"

> Enten kan du købe et nyt instrumenthus ved en hugger i tyskland:
> F.eks www.r-a-r.de eller www.retek.de
> Du kan også prøve www.tachoringe.de

Tak, jeg kigger..
Aktions-Bundle Golf IV/Bora/Passat for 59 ?. Det kan vist ikke gøres
billigere.. og nemmere. Der er 4 dele med, sååå...

> Jeg fik engang prisen i tyskland til en kollega, mener de ligger omkring>
3.000,-
> De er nemme at skifte.

....og pebrede...

Mvh.
Kristian

Fra : Funky

Dato : 31-12-03 02:10

> Faldt lige over sidespejle i krom også. Ser nu flot ud. Audi
> "S-serie-agtigt"

Er det kun mig der ikke kan lide sidespejle i crom ?

Kan forresten heller ikke lide de dersens nymodens spejle med blink i.

MVH Frank - Xantia V6

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 31-12-03 00:23

> Du kan også prøve www.tachoringe.de

http://www.tachoringe.de/catalog/product_info.php?products_id=23

De her passer vel også i min selvom de kun har skrevet Golf IV og Bora

Mvh.