MS Windows
briani 27239
Overvåge en installation?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-12-03 21:11

Hej alle.

En ven blev på et tidspunkt anbefalet at installere noget der hedder
"Starck", i.f.b. med noget kursus/uddannelse. Det er vist et katalog
over noget tilbehør til metalindustrien.

Nu har han ikke brug for det mere, men der er ingen un-installer (som
jeg kan finde i hvert fald, jeg er hans "support"

Så tænkte jeg, at hvis jeg installerer det på min egen PC, så må man
kunne se hvad der er ændret. Findes der et program der kan "overvåge" en
installation, eller bare - efter en reboot - fortælle hvad der er
ændret.

Jeg kan sagtens finde mappen "Starck" som dens filer er installeret i,
men han har en del CAD programmer på maskinen, og jeg er interesseret i
om de går kolde hvis man bare sletter mappen uden videre. Så det var
rart at se præcist HVAD der blev installeret hvor.

Han bruger Win XP SP1 US.

Og hvis nogen kender til "Starck" og ved at man bare kan kyle det ud, så
hører jeg også gerne om det

Hilsen Thomas

--
When it comes to charity, a lot of people stop at nothing.

- Jimmy Carr

Fra : M. Jørgensen

Dato : 31-12-03 00:40

"Thomas Boelskifte" <transporterroom1@boelskifte.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han bruger Win XP SP1 US.
>
> Og hvis nogen kender til "Starck" og ved at man bare kan kyle det ud, så

Hej Thomas
Hvis du har det fulde program til instalation så er det muligt at du kan
klare det med et MSI installer program dette ligger på så vidt jeg husker
win 2000 cd som hjælpe værktøjer .
MSI Installeren overvåger instalationen og laver en instalationspakke. denne
kan du så køre på din vens pc og der efter er der så mulighed for at fjerne
det program på almindelig vis.

/Mogens