Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilket 256 mb sd kort til HP 935 ?
Fra : Basse

Dato : 30-12-03 20:38

Hej alle

Jeg har et HP photosmart 935 digital kamera. Jeg er interesseret i et
større sd kort til dette. Hp 'en har åbenbart problemer med 'ikke' HP kort,
et 256 MB 'mr platinium' fra OBS virkede ikke. Er der eks. nogle
erfaringer med dane-elec kortene ?, de ser ud til at være de billigste der
kan skaffes her i århus området.

håber at der er nogle der kan hjælpe

mvh

Leif Pedersen

Fra : Esben

Dato : 02-01-04 21:49

"Basse" <leifp{fjern mig}@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et 256 MB 'mr platinium' fra OBS virkede ikke. Er der eks. nogle
> erfaringer med dane-elec kortene ?, de ser ud til at være de billigste der

Simple-Tech, Kingston og San Disk 256MB virker ihvertfald med HP 935.

--
Esben