Må man byde på en kop kaffe :-) i dk.tekni~
Fra : Møller

Dato : 30-12-03 19:52

Så er kaffen ved at være klar også til Bjørn ingebrigtsen

--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 19:59

"Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så er kaffen ved at være klar også til Bjørn ingebrigtsen

Jep ..... nu kan jeg se gruppen på dtext.news.tele.dk mv.

Hr. Bjørn

Fra : Jan Riber

Dato : 30-12-03 20:20

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en
meddelelse

ingebrigtsen

> Jep ..... nu kan jeg se gruppen på dtext.news.tele.dk mv.

Tak skal i lige ha` for kaffen :) Hvordan finder man så
over på den server? teknik.bil er ikke på News. inet. tele
eller sunsite.. Ikke fordi at jeg vil flygte...Jeg er bare
vældig nysgerrig

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 20:25

"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak skal i lige ha` for kaffen :) Hvordan finder man så
> over på den server? teknik.bil er ikke på News. inet. tele
> eller sunsite.. Ikke fordi at jeg vil flygte...Jeg er bare
> vældig nysgerrig

Du enten ændrer din nyhedsserver i den bestående konto/konti eller
opretter en ekstra/ny konto med hentning fra servernavn:
dtext.news.tele.dk

Jeg har taget udgangspunkt i MS Outlook Express.

Hr. Bjørn

Fra : Jan Riber

Dato : 30-12-03 20:45

> [...]

> opretter en ekstra/ny konto med hentning fra servernavn:
> dtext.news.tele.dk
>
> Jeg har taget udgangspunkt i MS Outlook Express.

Tak for tippet! Så lærte jeg søreme også noget idag

Apropos kaffe..Så er der god tid til at drikke det, hvis man
kun følger den nye gruppe :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 20:43

> Så er kaffen ved at være klar også til Bjørn ingebrigtsen

tillykke med det....
og Holten har lige startet med at være OT, men jeg tør sgu ikke sige det i
DTB

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 21:10

KLIP

> og Holten har lige startet med at være OT, men jeg tør sgu ikke sige
det i
> DTB

Det mener jeg heller ikke er din ret.

Det må være op til fortalerne (de kraftigste) at holde justits i denne
NG.

Her bøjer vi os når Jan Stevns giver et vink med en vognstang (som
regel)...

Hr. Bjørn

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 22:38

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote:

>Her bøjer vi os når Jan Stevns giver et vink med en vognstang (som
>regel)...

Hvem f*en er det?
- mener du jan@stevns ?
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 22:40

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> - mener du jan@stevns ?

Det har du f*ndme ret i.

Så hut jeg mener viske, var Jan indstilleren af OTD´en.

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 22:51

>Det har du f*ndme ret i.

;)

>Så hut jeg mener viske, var Jan indstilleren af OTD´en.

Nope - det var en ganske anden person, Lars Bonnesen - som jeg da
mener at se fra tid til anden.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 22:52

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope - det var en ganske anden person, Lars Bonnesen - som jeg da
> mener at se fra tid til anden.

Oki Doki ... men jeg vil så tillade mig at mene, du har lagt megen sjæl
(ikke mindst tid) i tilblivelsen af NG én samt opretholdelsen af det
gode klima og hyggelige samvær

Du har i hvert fald opnået min respekt i så henseende.

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:08

> [...]

>Oki Doki ... men jeg vil så tillade mig at mene, du har lagt megen sjæl
>(ikke mindst tid) i tilblivelsen af NG én samt opretholdelsen af det

Gruppen blev til medens jeg huserede et helt andet sted (Compuserve) -
men du har da ret i at gruppen her, på en måde da er en slags
hjertebarn.

>Du har i hvert fald opnået min respekt i så henseende.

Jamen - sålænge vi alle kan respektere hinanden, som vi jo vitterligt
kan, og dermed bevare det gode klima der jo er her, så vi alle bedst
tjent.

En ting der betyder meget - i hvertfald hvad mig angår, er at selv om
der fra tid til anden kan ryge en finke af panden, så kan folk jo
alligevel snakke sammen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:09

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> En ting der betyder meget - i hvertfald hvad mig angår, er at selv om
> der fra tid til anden kan ryge en finke af panden, så kan folk jo
> alligevel snakke sammen.

Mig bekendt anvender ingen deciderede kill filtre alá vor gode venner
"den tidlige folkeskolelære" og "Gartnereleven med kemi som ønske".

Vi kan skændes så det brager, men alligevel mødes i fred og
fordragelighed i en helt anden/ny tråd.

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:21

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev :

>Vi kan skændes så det brager, men alligevel mødes i fred og
>fordragelighed i en helt anden/ny tråd.

det er jo bl.a. *det* der gør gruppen så herlig .... og så nogen
gange de lidt indspiste bemærkninger der ses flettet ind i linierne

Så - jo : som andre har nævnt ~ tingene kan sgu' da virke indspiste,
uden at være det

Vi har kun lidt over 24 timer til at finde de fromme ønsker frem

jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
alene ;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:22

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
> alene ;)

Mit er et snarligt forår ...... så jollen kan komme i vandet..:)

Hr. Bjørn

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 23:31

jan@stevns.net wrote:

>jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
>alene ;)

spirilen er det den gule 'kanerslæde som julemanden lånte?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 00:11

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>spirilen er det den gule 'kanerslæde som julemanden lånte?

det er den gule 'kaner - men lånt ud, nej.

Fra : Leonard

Dato : 31-12-03 00:40

jan@stevns.net wrote:

>det er den gule 'kaner - men lånt ud, nej.

OK, så har jeg styr på den, mente nu der var noget med den og
julemanden ...
Jeg har godt nok en 5,8l V8, men den virker kun når solen skinner og
vandet er varmt nok.
http://lam.dk/gallery/RYK/Sommerkursus2003/DSCN0302.JPG

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-03 01:06

> [...]
> gange de lidt indspiste bemærkninger der ses flettet ind i linierne
>
> Så - jo : som andre har nævnt ~ tingene kan sgu' da virke indspiste,

Heldigvis kan vi da stadig joke med hinanden

> Vi har kun lidt over 24 timer til at finde de fromme ønsker frem

Det er da alt for lang tid, jeg når da at ændre det 50 gange......

> jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
> alene ;)

Hvad skal du da hælde i hullet, der fremkommer da en 2,8i bliver hevet op ?
og skal den da males gul ?

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 09:07

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hvad skal du da hælde i hullet, der fremkommer da en 2,8i bliver hevet op ?
>og skal den da males gul ?

Åehh - du tænker på om Granada'en skal have en transplantation ?

Niks - selvom det kunne være svært sjovt at ploppe en 5.7 liter
smallblock derned, så er det nok komplet umuligt at komme omkring SB

Men kan man finde en af de gamle Granada mk1'ere - fra før 1-10-74 ,
så skal jeg ikke tænke på emissionskrav - men de biler er væk.

Den du har set et billede af, triller til Vordingborg om et par timer
- fruentimmeret skal jo hjem igen, og ikke i DOCH'en (den er jo blevet
tørstig)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-03 12:23

jan@stevns.net wrote:

> Men kan man finde en af de gamle Granada mk1'ere - fra før 1-10-74 ,
> så skal jeg ikke tænke på emissionskrav - men de biler er væk.

Du mener vel 1-4-84?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 01:07

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> Vi har kun lidt over 24 timer til at finde de fromme ønsker frem
>
> jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
> alene ;)

Jamen så kan det da være vi skal ses, når jeg finder min Caprice Classic!

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:10

On Wed, 31 Dec 2003 01:06:30 +0100, "Vestman" <vestman at adslhome
danmark> wrote:

>Jamen så kan det da være vi skal ses, når jeg finder min Caprice Classic!

Vil passe fint til dig, IMO -> har jeg altid tænkt på.
(V8, aut., bessefartempo på high way'en, osv)

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 01:15

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vil passe fint til dig, IMO -> har jeg altid tænkt på.
> (V8, aut., bessefartempo på high way'en, osv)

Ja, ikke? Fartpiloten på 55 mph, Stetsonhat og pibe i mundvigen...

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:18

On Wed, 31 Dec 2003 01:14:46 +0100, "Vestman" <vestman at adslhome
danmark> wrote:

>Ja, ikke? Fartpiloten på 55 mph, Stetsonhat og pibe i mundvigen...

Jep, det er lige dig. Vælg nu en st.car, så du har plads nok til alle
børnene...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 01:32

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jep, det er lige dig. Vælg nu en st.car, så du har plads nok til alle
> børnene...

Ja, ja - det er sagen du. Ren Fars Fede Ferie! ;o]

Spøg til side, så er jeg meget lun på en som denne:
http://www.caprice.se/fakta/1978.php
- den er virkeligt fedladen og jeg kan nemt høre dens V8-boblen for mit
indre øre....[suk.wav]

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:36

On Wed, 31 Dec 2003 01:32:02 +0100, "Vestman" <vestman at adslhome
danmark> wrote:

>Ja, ja - det er sagen du. Ren Fars Fede Ferie! ;o]

Netop

>Spøg til side, så er jeg meget lun på en som denne:
>http://www.caprice.se/fakta/1978.php
>- den er virkeligt fedladen og jeg kan nemt høre dens V8-boblen for mit
>indre øre....[suk.wav]

Jow, jow - eller måske noget Buick-halløj. Vi lejede en Park Avenu
ting, da vi var i USA for nogen år siden. Kører sgu godt, men
selvfølgelig kun V6...

/Mogens

Fra : Leonard

Dato : 31-12-03 01:39

"Vestman" <vestman at adslhome danmark> wrote:

>Spøg til side, så er jeg meget lun på en som denne:
>http://www.caprice.se/fakta/1978.php

Hvad koster sådan en slæde i vægtafgift og forsikring?

>- den er virkeligt fedladen og jeg kan nemt høre dens V8-boblen for mit
>indre øre....[suk.wav]

Ja, den lyd er bare den bedste ...

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:42

On Wed, 31 Dec 2003 01:38:58 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Hvad koster sådan en slæde i vægtafgift og forsikring?

Forsikring: sikkert omkring 5.000 kr
Vægtafgift: sikkert 5.200 kr

>Ja, den lyd er bare den bedste ...

Jep - udstødningssystemet bør dog lige beskæres lidt...

/Mogens

Fra : Leonard

Dato : 31-12-03 01:52

Mogens... <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Forsikring: sikkert omkring 5.000 kr
>Vægtafgift: sikkert 5.200 kr

Øv, så blver jeg nødt til at finde en der er gammel til at være
veteran hvis jeg skal få råd til at have en 'kaner V8

>Jep - udstødningssystemet bør dog lige beskæres lidt...

I båden løfter jeg bare motorskjoldet lidt, det er en årgang 90 med
karburator, så der er masser af pludren fra indsugningen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 09:08

Mogens... <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Forsikring: sikkert omkring 5.000 kr
>Vægtafgift: sikkert 5.200 kr

ret lige tallet 5.200 til 2 x 3390 ;)

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 01:48

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad koster sådan en slæde i vægtafgift og forsikring?

Det har jeg faktisk ikke undersøgt endnu... ,og det er nok mere pga.
fornægtelse eller frygt for svaret...hæ-hæ. Jeg tror sådan set ikke det er
så vanvittig meget i.f.t. min Volvo 245. Benzinforbruget er ganske pænt på
sådan et lokum, hvis eller motoren er original og i sund form. 8-10 km/l er
ikke urealistisk.

> Ja, den lyd er bare den bedste ...

Den er i hvert fald i Top 3! Forestil dig et ligge på græsset 1 meter bag en
Camaro '68 som er pumpet til over 600HK, stående i tomgang - det er vildt!

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 09:11

"Vestman" <vestman at adslhome danmark> skrev :

>Den er i hvert fald i Top 3! Forestil dig et ligge på græsset 1 meter bag en
>Camaro '68 som er pumpet til over 600HK, stående i tomgang - det er vildt!

Det lyder nok ikke meget forskelligt fra SPirilen
http://www.dkfritidbil.dk/spas/sounds/spiril2.mp3

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 12:33

<jan@stevns.net> skrev i en
> Det lyder nok ikke meget forskelligt fra SPirilen
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/sounds/spiril2.mp3

Egentlig ikke. Det har selvf. også meget med udstødningens udformning o.s.v.
at gøre, men den var mere en blanding af Sprilien og en Top Fuel dragster.
Dog ikke så vild som den lyseblå ca. '66 Mustang jeg så på Dyrskuepladsen -
den var bygget til banerace og havde dobbelt afgangsrør i noget der lignede
3-4 tommer, og havde efter lydtrykket at dømme ingen potter overhovedet.
Fuldstændig bindegalt at stå ved siden af den, - jeg tror vi snakker ca. 100
dB i tomgang!

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-12-03 15:10

On Tue, 30 Dec 2003 23:20:49 +0100, jan@stevns.net wrote:

>jeg har 1 : At få en bror til spirilen - det er da synd han skal lege
>alene ;)
>
>--

Skulle der ikke stå: En spiril til broderen?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 22:57

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Skulle der ikke stå: En spiril til broderen?

Jo - tastefejl ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-01-04 21:21

> Jo - tastefejl ;)

Hvid din er af det ene køn og hans bliver af det andet køn, kommer der så
små spiriller hvis han kommer på besøg med sin ?

Først en Scorpio der var næsten magen til og nu en Spiril.
Hvad bliver dog det næste, en Sierra til brormand ?

Godt nytår til alle i gruppen

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-01-04 21:37

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hvid din er af det ene køn og hans bliver af det andet køn, kommer der så
>små spiriller hvis han kommer på besøg med sin ?

Det ved man jo ikke ;)

>Først en Scorpio der var næsten magen til og nu en Spiril.
>Hvad bliver dog det næste, en Sierra til brormand ?

Hans Scorpio, var nu magen til - samme farve/model/type
(der var kun 4 mdr mellem deres 1.ste reg.dato

Vi har en sjov ide om at have samme biler - fra gamle dage kørte vi
kadett B stationcar, Simca 1100, Taunus og Rekord samtidigt , og mht
til tese om en Sierra til ham - må jeg henlede din opmærksomhed på
http://www.dkfritidbil.dk/debat/sierra2/4k_bil.htm

(Jeg har vist også forkølet mig på en tilsvarende idag - samme
model/årgang - dog en 1.8'er)

Han får dog ikke en DOCH, da jeg ikke gider skifte flere toppakninger
foreløbigt

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 22:51

>Det har du f*ndme ret i.

OK, jeg har bare aldrig set ham bruge store bogstaver i hans eget navn

>Så hut jeg mener viske, var Jan indstilleren af OTD´en.

Nåh, og han styrer også hjemmesiden, men gør det ham til konge af
gruppen?

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 22:55

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> OK, jeg har bare aldrig set ham bruge store bogstaver i hans eget navn

Jan er af naturlige årsager kendt under navnet Jan Stevns.

Vi er da nogle stykker, der godt ved hans borgerlige navn er Jan Frørup
ud af det omfangsruge Frørupdynansti.

> Nåh, og han styrer også hjemmesiden, men gør det ham til konge af
> gruppen?

Jeg gider ikke lege med dig mere på det platte grundlag.

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:03

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev :

>Vi er da nogle stykker, der godt ved hans borgerlige navn er Jan Frørup
>ud af det omfangsruge Frørupdynansti.
^^^^^^^^^^^^

Hehe .... var det Br******* du boede i <grin>

>Jeg gider ikke lege med dig mere på det platte grundlag.

Arhhh - det var vist ikke ment , på nogen måde ondt ;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:04

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hehe .... var det Br******* du boede i <grin>

> Arhhh - det var vist ikke ment , på nogen måde ondt ;)

Det skrevne ord er så forbandet svært at gennemskue nuancerne i...:)

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-03 00:59

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Vi er da nogle stykker, der godt ved hans borgerlige navn er Jan Frørup
> ud af det omfangsruge Frørupdynansti.

De er godtnok ikke ret mange, men de er ganske rigtigt
omfangsrige..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-03 08:58

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>De er godtnok ikke ret mange, men de er ganske rigtigt
>omfangsrige..

skrible sig noget bag øret ;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:01

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>OK, jeg har bare aldrig set ham bruge store bogstaver i hans eget navn

IKKE FØR NU ...... <grin>

(jeg bruger da altid mit eget navn, og har altid gjort det;)

>Nåh, og han styrer også hjemmesiden, men gør det ham til konge af
>gruppen?

Overhovedet ikke ;)

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 23:10

jan@stevns.net wrote:

>IKKE FØR NU ...... <grin>
>
>(jeg bruger da altid mit eget navn, og har altid gjort det;)

Og du kunne måske også joken i dette, det kunne hr. Bjørn ikke, han
blev sur.

>Overhovedet ikke ;)

Næh, jeg mente nok, og det er heller ikke det indtryk du giver, det er
faktisk ikke mit indtryk at nogen her føler sig bedre end andre (ikke
af de skribenter, der har været her længe i hvert fald).
Og enten er jeg ved at blive gammel eller det er for længe siden jeg
selv har været motorcyklist eller også har bilisterne i denne gruppe
ligeså meget fællesskab som motorcyklisterne i d.f.m - og jeg tror
faktisk det er det sidste (selvom det er 9 år siden jeg kørte MC).

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:12

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og du kunne måske også joken i dette, det kunne hr. Bjørn ikke, han
> blev sur.

Jeg beklager mit udfald, men det skrevne ords nuancer er svært altid at
gennemskue.

Hr. Bjørn

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 23:27

>Jeg beklager mit udfald, men det skrevne ords nuancer er svært altid at
>gennemskue.

Alt forladt, det kan være svært når man ikke kender hinanden og ikke
kan se hinanden, det ved vi vidst alle

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:17

> [...]

>ligeså meget fællesskab som motorcyklisterne i d.f.m - og jeg tror
>faktisk det er det sidste (selvom det er 9 år siden jeg kørte MC).

Du er ved at blive gammel :) - men du har ret i det du tror - klimaet
her, ligner meget klimaet hos mc-folket

Fra : Leonard

Dato : 30-12-03 23:23

jan@stevns.net wrote:

>Du er ved at blive gammel :) - men du har ret i det du tror - klimaet
>her, ligner meget klimaet hos mc-folket

Ja, det er jeg vel og det er en skam at jeg ikke har tid til være med
begge steder ...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 23:27

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Ja, det er jeg vel og det er en skam at jeg ikke har tid til være med
>begge steder ...

Jeg tittede ind derovre da jeg ville lovliggøre min færden på raketten
de tager sgu' pænt mod skvadderhoveder som mig ;)

Fra : Bernhard Ege

Dato : 30-12-03 21:40

"Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk> wrote in message

> Så er kaffen ved at være klar også til Bjørn ingebrigtsen

Well, skal man bede sin ISP om at få gruppen etableret eller dukker den
op automatisk? (har Tele2, endnu)

mvh Bernhard

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-12-03 22:06

"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
> Well, skal man bede sin ISP om at få gruppen etableret eller dukker den
> op automatisk? (har Tele2, endnu)

Den dukker automatisk op.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : NIL

Dato : 31-12-03 00:29

"Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Så er kaffen ved at være klar også til Bjørn ingebrigtsen
>
> --
> Møller

Hallooo....kan det virkelig passe at der kun er én tråd i dk.teknik.bil??
Hvis ja....så vil jeg godt ha' en kop mere!

Hilsen
NIL

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-03 01:03

NIL wrote:

> Hallooo....kan det virkelig passe at der kun er én tråd i dk.teknik.bil??
> Hvis ja....så vil jeg godt ha' en kop mere!

Mon ikke det ændrer sig i takt med at de forskellige newsservere
begynder at tilbyde gruppen? Den er endnu ikke dukket op på nogen
af de servere jeg har snablen i..

--
Hygge..
Thomas