MP3 player til Win
Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 30-12-03 13:23

Hej,

Jeg leder efter en mp3 player til windows - der ved klik/dobbeltklik på en
sang putter sangen ned bagest i køren (playlisten).

Den skal virke sådan lidt som on god gammeldags jukeboks påp et værtshus -
dog uden betalingen

Nytårshilsner

Carsten

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-12-03 13:48

Du kan fx bruge WinAmp. www.winamp.com

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : -V-

Dato : 30-12-03 15:52

Dennis Lange wrote:

> Du kan fx bruge WinAmp. www.winamp.com

Ja, hvis man elsker problemer.

Brug MusicMatch istedet. (www.musicmatch.com)

-V-

Fra : Martin Møller

Dato : 30-12-03 16:26

> Ja, hvis man elsker problemer.

Er det din generelle holdning til Winamp eller til den nye 5'er?
Hentede 5'eren for at prøve den, men skiftede tilbage til ver. 2, da
jeg egentlig ikke savner noget, og 2'eren virker upåklageligt.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : -V-

Dato : 30-12-03 16:48

Martin Møller wrote:

> Er det din generelle holdning til Winamp eller til den nye 5'er?
> Hentede 5'eren for at prøve den, men skiftede tilbage til ver. 2, da
> jeg egentlig ikke savner noget, og 2'eren virker upåklageligt.

Jeg indrømmer gerne, at min erfaring med WinAmp er langt mindre end med
MusicMatch, men WinAmp virker overhovedet ikke overskueligt og nemt som MM.

Det er vel nærmest et trosspørgsmål, om man synes bedst om det ene eller det
andet.

-V-

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-03 17:39

On Tue, 30 Dec 2003 16:26:08 +0100, Martin Møller <martinhm@spamfilter.dk>
wrote:

>Er det din generelle holdning til Winamp eller til den nye 5'er?
>Hentede 5'eren for at prøve den, men skiftede tilbage til ver. 2, da
>jeg egentlig ikke savner noget, og 2'eren virker upåklageligt.

Men den ligger ikke nummeret bagerst i listen hvis du dobbeltklikker på det
vel? Så bliver det spillet med det samme og det var ikke det han bad om.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Martin Helbo

Dato : 30-12-03 17:45

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Men den ligger ikke nummeret bagerst i listen hvis du dobbeltklikker på
det
> vel? Så bliver det spillet med det samme og det var ikke det han bad om.

Jo, hvis man i settings sætter hak ved 'enqueue as default action', under
file types, så ligger den sangen neders i playlisten.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-03 19:29

On Tue, 30 Dec 2003 17:45:22 +0100, "Martin Helbo" <helboFJERN@thedude.dk>
wrote:

> [...]
>>
>Jo, hvis man i settings sætter hak ved 'enqueue as default action', under
>file types, så ligger den sangen neders i playlisten.

Er det i 5.0 ? Den kender jeg ikke så godt endnu. Jeg så det ikke i 2.xx

Fra : Vild

Dato : 30-12-03 23:09

> Er det i 5.0 ? Den kender jeg ikke så godt endnu. Jeg så det ikke i 2.xx
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

Kig under 'file types' i 'preferences'. Yderst til højre lige under 'file
icon' og playlist icon' er der tre muligheder for at sætte flyeben. Den
midterste er til at "enqueue as default action".

- Vild

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 30-12-03 18:46

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> Men den ligger ikke nummeret bagerst i listen hvis du dobbeltklikker på
det
> vel? Så bliver det spillet med det samme og det var ikke det han bad om.

Nu i snakker om at lægge nummeret bagerst i listen hvis man dobbeltklikker..
Kan man få winamp til at gøre det hvis man har shuffle slået til? Altså ved
afspilning af et nummer og ved dobbeltklik (eller lign.) på et andet nummer
er det dette nummer der bliver spillet næste gang.

- Jacob

Fra : Vild

Dato : 30-12-03 23:06

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nummer
> er det dette nummer der bliver spillet næste gang.

Winamp vil ikke spille nummeret _næste_ gang, men med det samme! I hvert
fald med ver. 2.xx

- Vild

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 31-12-03 00:37

"Vild" <vild99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> ved
> nummer

> Winamp vil ikke spille nummeret _næste_ gang, men med det samme! I hvert

Ja præcis, men spørger jo også om man kan få winamp til ikke at gøre det ;)

- Jacob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-01-04 16:54

Jacob Nielsen wrote:
> "Vild" <vild99@yahoo.dk> wrote in message

> Ja præcis, men spørger jo også om man kan få winamp til ikke at gøre
> det ;)

Hvis shuffle er slået til burde det ikke kunne lade sig gøre i nogen som
helst medieafspiller. Det er jo netop idéen med shuffle, at numrene
bliver afspillet i vilkårlig rækkefølge! Men man kunne godt forestille
sig at der fandtes nogle plug-ins til Winamp der udvider playliste
funktionerne. Feks automatisk shuffle-afspilning, men ved
bruger-intervention kommer det valgte nummer i køen, spilles efter
nuværende nummer, og der shuffles videre bagefter....øhh fuldstændig som
en jukebox, men det var jo også det du spurgte om. Kig plug-ins
sektionen igennem på www.winamp.com eller søg på winamp jukebox
plugin....

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-03 17:40

On Tue, 30 Dec 2003 15:52:28 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

>Ja, hvis man elsker problemer.
>
>Brug MusicMatch istedet. (www.musicmatch.com)

Jeg har aldrig fattet hvad nogen ser i dette program?
WinAmp kan det den skal kunne med god lyd.
Kan du ikke fortælle mig hvad der er så fantastisk ved det?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-01-04 16:56

-V- wrote:

> Ja, hvis man elsker problemer.
>
> Brug MusicMatch istedet. (www.musicmatch.com)

(smøger ærmerne op)

Hvad, skal du fornærme min favorit MP3 afspiller siden 1999?!

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 01-01-04 17:19

Sune Mika Salminen wrote:
> (smøger ærmerne op)
>
> Hvad, skal du fornærme min favorit MP3 afspiller siden 1999?!

Jup!

Nu er jeg så selv skiftet til iTunes, det skulle du prøve.

Får du overhovedet noget nattesøvn for tiden?

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-01-04 18:34

-V- wrote:

> Jup!
>
> Nu er jeg så selv skiftet til iTunes, det skulle du prøve.

Winamp 2 hele vejen, baby! Den kan alt det den skal. Hvad kan iTunes?
Har set det på en vens G4, det virker som en regulær MP3 afspiller med
radiostationer i, og det kan Winamp også. Men jeg er da nysgerrig
alligevel.

> Får du overhovedet noget nattesøvn for tiden?

Ja da. Børnene er jo stadig på hospitalet, og der bliver de til de er
store nok til selv at holde varmen og tage føde til sig.
Vi har sovet på hospitalet siden de blev født, men Kit bliver udskrevet
i morgen eller i overmorgen, og så skal vi til at pendle i bedstefars
Polo.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 01-01-04 19:12

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> Har set det på en vens G4, det virker som en regulær MP3 afspiller med
> radiostationer i, og det kan Winamp også. Men jeg er da nysgerrig

Fuck radiofunktionen, den bruger man alligevel aldrig.

Næh, det fede er søgefunktionen, som fungerer rigtigt blæret.
Prøv den, det vil du ikke fortryde - selvom du er forelsket i WinAmp...

> [...]
> Vi har sovet på hospitalet siden de blev født, men Kit bliver
> udskrevet i morgen eller i overmorgen, og så skal vi til at pendle i

Det er crazy, hva'?
Sune, Tvillingepigefar (tm). Klinger sgu godt.

Glæder mig til at se dem...

Og nu er vi vist også rigeligt OT.

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-01-04 19:40

-V- wrote:

> Fuck radiofunktionen, den bruger man alligevel aldrig.

-lol- jeg hører tit radio i Winamp. Min ven Stefan hører non-stop
klassisk musik i iTunes imens han skriver.

> Næh, det fede er søgefunktionen, som fungerer rigtigt blæret.
> Prøv den, det vil du ikke fortryde - selvom du er forelsket i
> WinAmp...

Hvad, hvordan 'blæret'? Jeg er tilfreds med at kunne spole frem og
tilbage med musen eller piletasterne....!
Søge i hvad? Et nummer eller hele 'samlingen'?

> Glæder mig til at se dem...

Det kan jeg godt forstå, og det skal du også nok komme til!

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Morten Bowman

Dato : 31-12-03 00:30

On Tue, 30 Dec 2003 13:22:53 +0100, "Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk> wrote:

> [...]
>sang putter sangen ned bagest i køren (playlisten).
>
>Den skal virke sådan lidt som on god gammeldags jukeboks påp et værtshus -

Jeg før med stor succes brugt denne:
http://www.dsd-jukebox.de/
den fungerer som en rigtig jukebox.

Ellers prøv at kigge på denne: