CD WOW leveringstider?
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 12:52

Hej

Kan det passe at leveringstiden fra US delen af CD WOW er længere end fra HK
delen?

Eller er det bare fordi US delen har haft mere travlt her op til jul end HK
delen?

Rune

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-12-03 12:59

On Tue, 30 Dec 2003 12:51:34 +0100, "Rune Vestergaard"
<runwest[at]post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>delen?
>
>Eller er det bare fordi US delen har haft mere travlt her op til jul end HK

CDWow sender fra et EU land ligemeget om du bestiller på HK eller USA
sitet, nogle gange kommer de fra sverige og tager et par dage nogle
gange kan det gå helt op til 2 uger.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Emil Saksager

Dato : 30-12-03 14:08

Bestilte en film i søndags fra cdwow.com. Mandag fik jeg en mail om at den
var afsendt. Så jeg tror det har da, indtil videre, sket meget hurtigt..

-Emil

Fra : Lhs

Dato : 30-12-03 18:18

Hej

Bestilte LOTR TT EE (alle de forkortelser) i søndags d. 21 fik bekræftigelse
via mail mandag kom i tanke om jeg hellere måtte have fellowship EE også, så
den bestilte jeg mandag fik bekræftigelse tirsdag via mail, begge film
dumpede ind med posten i lørdags d. 27 og jeg er først blevet trukken på min
visa konto idag, det synes jeg er rimelig flot - dette er fra deres svenske
afdeling.

Godt nyt/film år

Lars Hs

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-12-03 20:23

Lhs wrote:
> Hej
>
> Bestilte LOTR TT EE (alle de forkortelser) i søndags d. 21 fik bekræftigelse

Du mangler et T :)

/David

Fra : ML-78

Dato : 30-12-03 20:29

> Du mangler et T :)

Ord som "the" og "a" medtages ikke i forkortelser.

ML-78

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-12-03 20:37

ML-78 wrote:

> Ord som "the" og "a" medtages ikke i forkortelser.

Jo, i dette tilfælde gør de :)

/David

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 30-12-03 20:44

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Ord som "the" og "a" medtages ikke i forkortelser.

Så burde det jo hedde LR TT EE og så blev det for alvor nørdet!!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jess Møller

Dato : 30-12-03 20:49

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spamikl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bekræftigelse

> Så burde det jo hedde LR TT EE og så blev det for alvor nørdet!!

LOL

Fra : Lhs

Dato : 30-12-03 22:08

Jajaja

TLOTREEREG2

Godt Nytår

Lars HS

Fra : Jess Møller

Dato : 30-12-03 22:52

Nej, men LOTR:TTT EE R2
Der er ikke The foran Lord og du glemte TTT

Godt Nytår!
Jess Møller