Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Macro, 10D og stativ
Fra : Hans Kruse

Dato : 30-12-03 16:45

Jeg var i botanisk have for at afprøve mit nye stativ (Velbon Sherpa 600N
til 1200kr). Jeg vil dele mine foreløbige resultater med gruppen her.
Stativet er smart fordi benene kan justeres meget frit i forhold til
hinanden og det er også meget stabilt. Billederne er taget med 10D og Sigma
50mm macro 1:1 med stor blændeværdi for at få rimelig dybdeskarphed. Jeg
anvendte ISO 100 og 200 så eksponeringstider var mellem 4 og 30 sekunder.
Billederne findes her http://www.pbase.com/image/24614834 og fremefter. De
er uploadet i fuld opløsning som kan vælges med original formatet. Alle er
taget i RAW format og konverteret med C1 DSLR LE og ingen anden behandling.
Godt nytår!
Mvh, Hans