Jeg fatter det ikke!!
Fra : Helle

Dato : 30-12-03 10:31

Hej allesammen.

Sylvester her!
Der er simpelthen noget jeg bare ikke fatter - der er sådan nogle underlige
fugle udenfor! De har været der den sidste uges tid - mig og Emil kigger
meget på dem fra vindueskarmen...faktisk er det lidt uhyggeligt men også
meget spændende!
Mor og far siger hele tiden at fuglene er sååå flotte og de skal skyde nogen
af i morgen aften! Er de bindegale eller hvad???? hvad er det?!

Det er sådan nogen der letter helt vildt hurtigt fra jorden af og så
springer de i tusindsvis af farver og stykker oppe i luften...er det ikke
lidt væmmeligt?? stakkels fugle! Emil og jeg elsker at kigge på det men
ville nu gerne ud og fange disse fugle inden de bare går i stykker oppe i
luften!

Vi fatter det ikke...har I også sådan nogle fugle?

Hej fra Sylvester og Emil.

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 30-12-03 17:10

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej fra Sylvester og Emil.
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

hej Sylvester

Her er de også, men vi må ikke komme ud til dem. ØV!!! De ser bare så sjove
ud.Vores mor siger at de er farlige....

Mange nytårshilsner fra
Simba og Speedy

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 31-12-03 14:10

> [...]
> meget spændende!
>

> Vi fatter det ikke...har I også sådan nogle fugle?

Hej Sylvester og Emil !

Tarzan her !
Sidste år var jeg kun 5 mdr gammel og nøjjjjjjjjjjj hvor var jeg bange
for al den larm ! Nytårsaften forsvandt jeg og min mor var bange for at
jeg var sluppet ud af huset selv om de holdt godt øje med dørene. 1.
januar gik min mor rundt i hele byen ( Menstrup er heldigvis ikke så
stor ) raslede med kattemad i en dåse, kaldte på mig og spurgte alle
hun mødte om de havde set mig..... men uden resultat. Børnene skulle i
skole allerede 2. januar og da de blev vækket så var jeg der bare lige
pludselig....... jeg havde gemt mig oppe på første salen, bag nogle
gipsplader der var stablet op ad en væg ! Nøjjjjjjjj hvor blev de glade
for at se mig.....og jeg var såååååå sulten at jeg har spist lige siden
og min mor siger at jeg burde ta´ navneforandring til " Master Fatkat "
......jeg ved ikke hvad hun snakker om !!
Men i år er de i hvertfald meget opmærksomme på hvordan jeg reagerer,
men nu er jeg et helt år ældre og ikke helt så meget Gummi-Tarzan som
jeg har været.......så mon ikke det går.......????
Hilsen (og små nervøse trækninger ) Tarzan ( der kun vejer 7 kilo.....)
P.S.
Osse en hilsen fra Furby der ikke gider beskæftige sig med krudt og den
slags, det er bare irriterende med al den larm når hun vil sove...z
...z

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar