Egenskaber for destinationsrammer?
Fra : R.O.

Dato : 19-04-01 22:03

Jeg er ved at lave min hjemmeside om, så den er delt op
i 2 dele. I venstre side står hyperlinkene til alle de andre sider +
til startsiden.
Den venste side skal kunne ses sammen med alle
siderne. Men hvordan får jeg den til at kunne det?
Hvad skal destinationsrammen for startsiden
sættes til? Og hvad skal destinationsrammen for de øvrige sider
sættes til. -- Jeg syntes at jeg har prøvet alt, men det kan jeg
jo selvfølgelig ikke have. Det skal jo kunne lade sig gøre.

Hyperlinket til startsiden står nu til: Sidestandard (Overordnet ramme)
desværre er det kun sammen med startsiden, at rammen kan ses.

Med venlig hilsen Rita

Fra : Jens

Dato : 20-04-01 00:13

Destinationsrammen skal være navnet på rammen i højre side.

Hvis du benytter Hoover-buttons (pegefølsom knap) vil det sansynligvis ikke
virke.

mvh
Jens

Fra : Ib Mohn

Dato : 20-04-01 10:52

Du opretter en Rammeside, så vil FP selve lave en side til højre der hedder
"main" og det target for alle sidder der bliver trykket på i venstre side

Hilsen Ib Mohn

Se evt. egenskaber for www.teenextreme.dk

Fra : R.O.

Dato : 20-04-01 19:48

"Ib Mohn" <ibmohn@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9bp0t3$r0j$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> "main" og det target for alle sidder der bliver trykket på i venstre side
------
Mange tak for hjælpen til både Jens og Ib.
Med venlig hilsen Rita