Upload til TDC - problemer
Fra : Henning Petersen

Dato : 30-12-03 18:05

Hej.

De sidste par dage har jeg hverken kunne uploade v.h.a. Frontpage eller
WS_FTP til min hjemmeside på TDC. Der sker ikke en pind i FP - den står bare
på "laver en liste over sider på server ....". I WS_FTP melder den
"!Retrieve of folder listing failed (0)".

WS_FTP virker godt nok med bl.a. subnet.dk.

Er der andre der har disse problemer - eller (ikke mindst) kender en
løsning!

På forhånd tak.

Hilsen Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-03 18:15

"Henning Petersen" <hep@pc.dk> skrev :

> [...]
>på "laver en liste over sider på server ....". I WS_FTP melder den
>"!Retrieve of folder listing failed (0)".

Og du uploader ikke med passive mode?

Det dur ikke til TDCs server.

Ellers vil news:tele.internet nok være et bedre sted at spørge og
fortæl hvilken homeserver det er du prøver at uploade til, hvis
der nu er problemer med serveren.
--
Knud

Fra : Henning Petersen

Dato : 31-12-03 13:27

Hej Knud.

Tak for respons.

Inspireret af et tidligere indlæg i tele.internet prøvede jeg at slå
firewall i XP fra og så virker upload fra Frontpage igen. Det er så lidt
underligt da den altid har været slået til og jeg har uploaded masser af
gange. Men pyt med det: Min hjemmeside er blevet opdateret igen!

Hilsen Henning