Der kommer konstant fejlmeddelser i IE 6
Fra : Finn I

Dato : 30-12-03 15:51

Jeg har fået et problem hvor der konstant kommer fejlmeddelser op med
teksten

-----------------------
Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linie: xx (20)
Fejl: xx (Et objekt var ventet)

[Ja][Nej]
------------------------
Linie og fejlteksten ændre sig dog hele tiden

Når der trykkes på nej forsvinder meddelsen og siden ser ud som den skal
(tror jeg nok).
Meddelserne kommer faktisk på mere end hver anden side jeg besøger.

Hvad er det jeg har gjort?
Hvad skal jeg gøre for at undgå dem?

Mvh
Finn I

Fra : Torben

Dato : 31-12-03 06:49

"Finn I" <findes@ikke.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> (tror jeg nok).
> Meddelserne kommer faktisk på mere end hver anden side jeg besøger.

Funktioner - internetindstillinger - avanceret- deaktiver
scriptfejlfinding.
--
Mvh Torben

Fra : Finn I

Dato : 01-01-04 19:50

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner - internetindstillinger - avanceret- deaktiver
> scriptfejlfinding.

Det var vist det. Tak...