Nfsu?
Fra : lovend

Dato : 30-12-03 01:48

Hej med jer!

En kammarat og jeg sidder og tænker på om vi skal invistere i et nyt bil
spil og ja det skal vi vel men kan man lave spil via ip i nfsu jeg mener
uden om server osv?vi gider nemlig kun spille/svine hinanden til når vi har
vundet

Godt nytår til jer alle og pas på øjne og hænder osv. osv.

Lovend

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-12-03 11:09

lovend (lovend@nospamtdcadsl.dk) skrev følgende:
> [...]
> bil spil og ja det skal vi vel men kan man lave spil via ip i nfsu
> jeg mener uden om server osv?vi gider nemlig kun spille/svine

Ja. Ikke officielt, men der er lavet et lille addon så det virker.

- Martin

Fra : Cinnober

Dato : 30-12-03 12:14

"lovend" <lovend@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> vundet
>
> Godt nytår til jer alle og pas på øjne og hænder osv. osv.

Her er filer til LAN spil...
http://3priedez.net/nfsu/
har ikke selv prøvet dem endnu...

Fra : Nuggi

Dato : 30-12-03 14:11

Hej

Det virker fint, dog maks 4 spiller af gangen

Nuggi

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-12-03 15:58

Nuggi (frodo1972@hotmail.com) skrev følgende:
> Hej
>
> Det virker fint, dog maks 4 spiller af gangen

Sådan er det osse på nettet. Desværre.

Det er i øvrigt også møgirriterende at bilerne ikke smadrer. Der er lidt for
meget arkade over det.

- Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-12-03 17:44

lovend wrote:
> [...]
> hinanden til når vi har vundet
>
> Godt nytår til jer alle og pas på øjne og hænder osv. osv.

Midnight Club II er også mindst et kig værd.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 01-01-04 09:41

"lovend" <lovend@nospamtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> spil og ja det skal vi vel men kan man lave spil via ip i nfsu jeg mener
> uden om server osv?vi gider nemlig kun spille/svine hinanden til når vi

Har fått tips om denne siden:
http://3priedez.net/nfsu/

Har ikke prøvd det selv enda.

Pirill