Sims og XP
Fra : FJ

Dato : 30-12-03 01:19

Mit barnebarn på 14 er 'Sims'-fan med de fleste af spillene. Hidtil har hun
kørt win'98SE, hvor alt fungerer fint, men vi bliver nødt til nu at
omformatere, og jeg vil ved den lejlighed installere win'XP - Hvad vil det
indebære af problemer for at 'Sims' i de fleste afskygninger fungerer OK?
Hvad siger folk med erfaring på dette punkt?

Mvh
FJ

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 30-12-03 10:06

"FJ" <fjhandel@@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
OK?
| Hvad siger folk med erfaring på dette punkt?

Der er ingen problemer med Sims spillene på XP, det siger ihvertfald min
hustrus og min erfaring.

Godt Nytår

Bam-Bam DK

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-12-03 17:43

FJ wrote:
> [...]
> Hvad vil det indebære af problemer for at 'Sims' i de fleste
> afskygninger fungerer OK? Hvad siger folk med erfaring på dette punkt?

Jeg aner det ikke, men husk under alle omstændigheder at installere
udvidelserne i kronologisk rækkefølge, ellers kan der gå fuldstændig ged
i det.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Heidi

Dato : 30-12-03 18:42

Sune Mika Salminen wrote:

> Jeg aner det ikke, men husk under alle omstændigheder at installere
> udvidelserne i kronologisk rækkefølge, ellers kan der gå fuldstændig
> ged i det.

Plus - ved ikke om den holder - men jeg har læst flere steder at det
skulle være en god ide at installere et spil, starte det op og spille
lidt, installere næste, starte op osv., i stedet for bare at installere
alle spillene ud i én køre.
Spørg mig ikke hvorfor, men jeg gjorde det sidste gang jeg installerede,
og det virker tilsyneladende fint - også på XP (Home).
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : FJ

Dato : 03-01-04 09:25

Tak for alle svar - Heidi: Rækkefølgen.......?
Kunne du måske kort give mig den, så vi er sikre på at gøre tingene rigtigt?
På forhånd tak!

Mvh
FJ
____________
Ved køb & salg:
Køber betaler forsendelsesomk.

Fra : JH

Dato : 03-01-04 11:30

FJ wrote:
> Tak for alle svar - Heidi: Rækkefølgen.......?
> Kunne du måske kort give mig den, så vi er sikre på at gøre tingene
rigtigt?
> På forhånd tak!

Kan ses her:
http://www.tothegame.com/search.asp?title=sims

JH

Fra : Heidi

Dato : 03-01-04 15:38

FJ wrote:
> Tak for alle svar - Heidi: Rækkefølgen.......?
> Kunne du måske kort give mig den, så vi er sikre på at gøre tingene
rigtigt?
> På forhånd tak!

The Sims
Livin Large el. Livin It Up
House Party
Hot Date
Vacation el. On Holiday
Unleashed
Superstar
Makin Magic

Det skulle vist være det - medmindre du også har Deluxe eller Double
Deluxe?

Fra : FJ

Dato : 03-01-04 23:49

Tak for hjælpen!