MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slippe for at trykke adgangskode til Xp op~
Fra : *trads*

Dato : 30-12-03 01:00

Hej
Hvordan er det muligt at blive fri for "emne" ???

For hvergang jeg starter pcén op skal jeg trykke Enter ved adgangskoden (
har ingen kodeord)

Godt nytår

Fra : Henrik S.

Dato : 30-12-03 11:35

In news:de3Ib.3585$KV5.3492@news.get2net.dk,
*trads* <trads@get2netFJERN.dk> typed:
> Hej
> Hvordan er det muligt at blive fri for "emne" ???
>
> For hvergang jeg starter pcén op skal jeg trykke Enter ved
> adgangskoden ( har ingen kodeord)
>
> Godt nytår

Giv lidt mere onfo om "dig selv"..
Hvilket OS kører du med f.eks.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : *trads*

Dato : 30-12-03 16:07

> Hvilket OS kører du med f.eks.?

Det stod i "emne linien" XP

Fra : Henrik S.

Dato : 30-12-03 18:18

In news:wwgIb.2889$r56.1833@news.get2net.dk,
*trads* <trads@get2netFJERN.dk> typed:

> Det stod i "emne linien" XP

You got me there.. ;)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : morten

Dato : 30-12-03 16:09

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan er det muligt at blive fri for "emne" ???
>
> For hvergang jeg starter pcén op skal jeg trykke Enter ved adgangskoden (

Click Start, click Run, and type control userpasswords2.
Clear the Users must enter a username and password to use this computer
check box.
Click Apply.
Enter the user name and password you wish to automatically log on with, and
then click OK.
Click OK again and you're all done.
This feature allows other users to start your computer and use the account
that you establish to automatically log on.

Fra : *trads*

Dato : 30-12-03 19:42

Det virker !!
Takker

Fra : Klostervej

Dato : 30-12-03 19:50

> Hvordan er det muligt at blive fri for "emne" ???
>
> For hvergang jeg starter pcén op skal jeg trykke Enter ved adgangskoden (
> har ingen kodeord)

Hej!
Jeg har lidt samme problem. Dog vil jeg istedet for ovennævnte gerne
erstatte denne med den velkomstside, hvor man kan vælge mellem forskellige
brugere.
Kommer den automatisk, når man har oprettet mere end én bruger? Jeg har lige
formateret, og har endnu ikke fået oprettet de andre brugere.
Mvh
Dorthe

Fra : Morten Due Jensen

Dato : 30-12-03 19:53

"Klostervej" <dorthebøh@hotmail.com> wrote in message

> Kommer den automatisk, når man har oprettet mere end én bruger?
Jep
Morten