Atermisk forrude!
Fra : Thomas

Dato : 29-12-03 23:24

Hej folkens!

Er der nogen der ved om der på en Xsara II med atermisk forrude er et felt
hvor den ikke er atermisk?? Det er ikke som på eks. Renault hvor der er et
meget tydeligt blåligt skær!
Skal montere en GPS-modtager og den har lidt svært ved at se igennem det
atermiske!

Pft. Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-12-03 00:27

"Thomas" <thomas@NOSPAMkrabbe-soe.dk> skrev

> Er der nogen der ved om der på en Xsara II med atermisk forrude er et
felt
> hvor den ikke er atermisk??

Jeg stiller lige det dumme spørgsmål; hvad er en atermisk forrude?

En der ikke bliver varm?

Mvh.

Fra : John Sahl

Dato : 30-12-03 01:00

Uffe Ravn wrote:
> Jeg stiller lige det dumme spørgsmål; hvad er en atermisk forrude?

En der gør at bilens kabine ikke bliver så varm.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-12-03 01:01

John Sahl (spamtrap6@mandezonen.dk) skrev følgende:

> En der gør at bilens kabine ikke bliver så varm.

Omvendt energiglas?

- Martin

Fra : John Sahl

Dato : 30-12-03 01:02

Thomas wrote:
> Er der nogen der ved om der på en Xsara II med atermisk forrude er et
> felt hvor den ikke er atermisk?? Det er ikke som på eks. Renault hvor
> der er et meget tydeligt blåligt skær!

Der skulle være et felt oppe bag bakspejlet så vidt jeg har hørt.

> Skal montere en GPS-modtager og den har lidt svært ved at se igennem
> det atermiske!

Min har problemer med en formentligt helt almindelig rude, for
jeg tvivler da stærkt på at ruden i en Uno Turbo er atermisk,
med mindre der fåes atermiske ruder til eftermontering.

Fra : Thomas

Dato : 30-12-03 09:51

> Der skulle være et felt oppe bag bakspejlet så vidt jeg har hørt.

Tak skal du ha´! Jeg prøver at montere der i første omgang.

> Min har problemer med en formentligt helt almindelig rude, for
> jeg tvivler da stærkt på at ruden i en Uno Turbo er atermisk,
> med mindre der fåes atermiske ruder til eftermontering.

Det skal jeg ikke umiddelbart kunne sige! Men jeg tvivler lidt på det til en
Uno!

Mvh.

Thomas

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-12-03 10:27

Thomas wrote:
> [...]
> der er et meget tydeligt blåligt skær!
> Skal montere en GPS-modtager og den har lidt svært ved at se igennem

Hej Thomas.

Der er et sort raster feldt oppe ved spejlet, og det er lige der at
brobizz'er og antenner til GPS'er skal plaseres

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Per Tolbøll

Dato : 30-12-03 14:28

> [...]
> meget tydeligt blåligt skær!
> Skal montere en GPS-modtager og den har lidt svært ved at se igennem det

Min Picasso har et felt rundt om bakspejlet, beregnet til bro-bizzer o.lgn.
Det er markeret med prikker.
Det er formentlig samme system på en Xsara II.

/Per