Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ufremkaldte film og lufthavne
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-12-03 22:44

Hejsan

Jeg skal en tur ud og flyve her i januar og havde tænkt
mig at lufte kameraet flittigt.
Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogle særlige
hensyn at tage omkring sikkerhedstjek, gennemlysning af baggage og
ufremkaldte film.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-12-03 23:05

Henrik Pedersen wrote:
> [...]
> Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogle særlige
> hensyn at tage omkring sikkerhedstjek, gennemlysning af

Hej Henrik

Se under punktet Røntgen og Film på siden
http://home19.inet.tele.dk/ne/referencer.htm

Mvh

lars

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 01-01-04 19:25

> Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogle særlige
> hensyn at tage omkring sikkerhedstjek, gennemlysning af baggage og
> ufremkaldte film.

I sommers var jeg en tur i USA, hvor jeg fik mine (negativ)film gennemlyst i
hvert fald 10 gange, både i lufthavne og på diverse attraktioner (de har
paranoia derovre). Det var der ingen problemer i overhovedet. Du skal bare
huske at lægge dem i din håndbaggage, for de maskiner de bruger til at
gennemlyse kufferter osv. med, er de rene atomkraftværker

Med film op til 800 ISO burde der ikke være problemer, (selv havde jeg dog
kun op til 400 ISO)

Go' tur

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!