80ér pop hvem kan huske ?
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 29-12-03 22:09

Jeg søger et nummer fra starten af 80érne (muligvis slut 70érne)
som hedder "The face in the mirror" - jeg kan huske noget af texten: "the
face in the mirror could ever never be me - I see m,yself holding mary - we
could have been happy together - a king and a queen...." eller i hvertfald
noget i den stil...
Er der en der har den ??

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 30-12-03 15:15

"Dennis Nielsen" <bjerrevej@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
we
> could have been happy together - a king and a queen...." eller i hvertfald

Den var oppe og vende for et halvt års tid siden, så vidt huskes.

Der er tale om "Century" med "The face in the mirror" fra ca 1976-78. Den er
umulig at finde noget om på nettet. Sådan var det i hvert fald sidst jeg
ledte.

mvh Claus

Fra : Josef Kaa

Dato : 30-12-03 16:28

> [...]
er
> umulig at finde noget om på nettet. Sådan var det i hvert fald sidst jeg

Den er fra 1979 og udgivet på et så vidt jeg ved tysk label "Pinball"
(katnr: 216432 hvis jeg ellers husker rigtigt)på bagsiden findes "Turning me
on"
den kan købes på 7" hos www.recordworld.no ved ikke hvad portoen bliver fra
Norge men alt i alt kan det vel gøres for 40 kr. tænker jeg.

:) godt nytår

Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-04 14:11

Hej Jeg har lige fundet den udgave med Century - og det er ikke den du
søger.
Jeg er selv på opdagelse efter den "rigtige". Kender godt melodien og
teksten som du skriver om.
Men vil bare lige oplyse at Century er et vildspor.
mvh Benjamin

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 06-02-04 22:18