Boogie Knights
Fra : Martin Krat

Dato : 19-04-01 21:20

Glemte at optage, nogen der har den?

Fra : PolPot

Dato : 20-04-01 07:20

Fra : ina

Dato : 20-04-01 10:11

40 i obs!

Fra : Casper

Dato : 20-04-01 09:07

On Thu, 19 Apr 2001 22:20:02 +0200, "Martin Krat" <krat@pedal.dk>
wrote:

Boogie Knights?? Er jeg den eneste der kan se en håndfuld riddere stå
og danse for vildt??

Undskyld jeg kunne ikke lade være

Casper

Fra : Martin Møller

Dato : 20-04-01 13:57

Nej, bestemt ikke. Det er en efterfølger til Monty Python og de skøre
riddere.
Denne gang lander de i de holy 70´ere og begynder at danse for vildt!

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-04-01 16:52

"Martin Møller" <martin@sophusmedical.dk> wrote in message
> Nej, bestemt ikke. Det er en efterfølger til Monty Python og de skøre
> riddere.
> Denne gang lander de i de holy 70´ere og begynder at danse for vildt!

Den har undertitlen "The knights that do the ni" (the ni er en af de mange
mystiske danse der blev introduceret i denne periode)

/Nikolaj

Fra : Michael Thomsen

Dato : 21-04-01 11:56

> Boogie Knights?? Er jeg den eneste der kan se en håndfuld riddere stå
> og danse for vildt??

Ja, ligesom i andre berømte middelalderfilm såsom: Jarmusch' episodiske
"Knight On Earth", dukkefilmen "The Knightmare Before Christmas" og William
Shakespeare's berømte Kong Arthur skuespil "A Midsummer Knight's Dream"

Nej, nu må vi altså holde op. Hvis man skal skrive "morsomme" mails hver
gang en person laver en stavefejl i en e-mail, kan man ende med at bruge
hele sit liv på det. . . .

Michael

Fra : Martin Krat

Dato : 21-04-01 22:26

Undskyld min fejl.....æ Boogie Nights selvfølgelig
Michael Thomsen <mus-mit@fynbib.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9brm29$33k$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-04-01 11:54

"Michael Thomsen"
> Nej, nu må vi altså holde op. Hvis man skal skrive "morsomme" mails hver
> gang en person laver en stavefejl i en e-mail, kan man ende med at bruge
> hele sit liv på det. . . .

Lige knap nok. Vi skal jo også spise og sove.

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010