MS Windows
briani 27239
IR til Winamp
Fra : Badazz

Dato : 29-12-03 22:04

Hejsa. nogle der ved hvor jeg kan finde et program til winamp. så jeg kan
styre den fra min fjernbetjening?

mvh Brian

Fra : Edmund

Dato : 29-12-03 22:07

Badazz skrev:

> Hejsa. nogle der ved hvor jeg kan finde et program til winamp. så jeg
> kan styre den fra min fjernbetjening?

Hvad er det for en fjernbetjening du har.

--
Mvh Edmund

Fra : Badazz

Dato : 29-12-03 22:08

det er en fra et gammelt stereo anlæg. jeg kan se på min ir port at den
modtager når jeg trykker på knappen.. kan den ikke bruges. kan man ikke
opsætte på hvilken kode den skal reagere?

Mvh Brian

Fra : Edmund

Dato : 29-12-03 22:53

Badazz skrev:

> det er en fra et gammelt stereo anlæg. jeg kan se på min ir port at
> den modtager når jeg trykker på knappen.. kan den ikke bruges. kan
> man ikke opsætte på hvilken kode den skal reagere?

Uha, det ved jeg ikke. Jeg har kun leget med fjernbetjening til tv kort.
Du kan da købe mit gamle TVcapture98, men mit nye haupauge pvr350 som
kan styre Mediaplayer 8 og 9 får du ikke ,-)

Her er den del læsestof om winamp og fjernbetjening
http://www.google.dk/search?q=fjernbetjening+winamp&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=cr%3DcountryDK

--
Mvh Edmund

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-12-03 23:34

Badazz wrote:
> [...]
> den modtager når jeg trykker på knappen.. kan den ikke bruges. kan
> man ikke opsætte på hvilken kode den skal reagere?

Jeg ved ikke helt om du umiddelbart kan bruge din gamle fjernbetjening, men
Brinck har et byggesæt, der kan det du søger:
http://www.brinck.dk/byggesaet/br924_vejl.asp. Ellers er der nogle færdige
sæt her: http://www.koz.dk/search.asp?keyword=winamp

Søren