LOTR Co-op
Fra : Fireball

Dato : 29-12-03 18:28

Hej

Knægten har fået LOTR:Return of the king i julegave, det har han's kammerat
også - altså 2 originale spil, med 2 forskellige serie-nummer..
Min drengs spil er læst ind på hans egen Pc, som er forbundet i netværk med
min - men når jeg læser kammeraten's spil ind på min Pc, virker Co-op ikke -
det burde den da gøre, eller hvad??

Mvh, Ole

Fra : Flemming Steffensen

Dato : 29-12-03 18:39

Co-op virker kun på én PC - ikke over netværk!
Flemming

Fra : Fireball

Dato : 29-12-03 20:13

Kan du ikke forklare det lidt nærmere??

Ole

Fra : Fireball

Dato : 29-12-03 21:06

Feltet "Co-op"er ikke aktivt?
Ole

Fra : BB

Dato : 30-12-03 00:24

Jeg mener at der skal et gamepad i gameporten før at co-op knappen bliver
aktiv.

mvh. BB

Fra : Fireball

Dato : 30-12-03 23:45

Ok, tak for informationen - det undrer mig at der ikke står en skid om det i
manualen.

Ole