Jeg er desperat (helt sikkert OT, undskyld~
Fra : Dallemusen

Dato : 29-12-03 17:56

Jeg har lige fået et nodelæse program som dessværre kun kan læse bmp
filer.... jeg har alle de gamle noder jeg har skrevet i pdf filer... findes
der et program der kan konverterer fra pdf til bmp?

Jeg har prøvet en eller anden "batch converter", men det giver ingen
resultat.. Alt hjælp vil være uvurderlig.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-12-03 18:03

"Dallemusen" <dvnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet en eller anden "batch converter", men det giver ingen
> resultat.. Alt hjælp vil være uvurderlig.

Om ikke andet kan du tage et billede af skærmen (Alt+PrintScreen) og gemme
dette billede via et billedbehandlingsprogram som et .bmp-billede.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 29-12-03 18:59

Dallemusen skrev:

> findes der et program der kan konverterer fra pdf til bmp?

GraphicConverter kan vel. Den findes endda på dansk:
http://www.lemkesoft.com/en/graphdownld_dk.htm

Det er dog forudsat, at du bruger Mac OS - det skriver du ikke noget om.

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Dallemusen

Dato : 29-12-03 19:26

Damn no jeg har en powermac stående, men har hverken skærm eller tastatur
lige nu så node skrivningen foregår på windoze

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Rune Jensen

Dato : 29-12-03 19:50
Fra : Dallemusen

Dato : 29-12-03 22:02

"Rune Jensen" <rune@esbjergFJERNbynight.com> skrev i en meddelelse
> Google...din ven
> http://www.print-driver.com/howto/pdf/convert_pdf_to_bmp.htm
>

> --
> [Rune]

Tusind tak for hjælpen.... Jeg havde faktisk noget ligendene til at skabe
pdf (cutepdf), men vidste ikke at man kunne gøre det samme med bmp,

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : SvendeBent

Dato : 30-12-03 01:23

> [...]
findes
> der et program der kan konverterer fra pdf til bmp?

Hvad hedder det nodeprogram du har fået der ? :)

mvh SvendeBent

Fra : Dallemusen

Dato : 30-12-03 02:35

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> skrev i en meddelelse
> "Dallemusen" <dvnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> findes
> >

> Hvad hedder det nodeprogram du har fået der ? :)
>
> mvh SvendeBent

Nodeprogrammet jeg bruger til at skrive/redigere noder i hedder Sibelius 3
(virkeligt lækkert program)

Programmet der kan "læse" noder fra bmp filer hedder photoscore pro den
genkender simpelthen noder ligesom nogle programmer genkender tekst...

De venligste hilsner
Daniel Nielsen