LOTR 3-pak EE
Fra : MVJ

Dato : 29-12-03 20:55

Nogen der ved om der kommer en 3-pak med alle EE af Lord of the Rings filmen
inden alt for længe efter ROTK EE kommer?

MVH
MVJ

Fra : Christoffer

Dato : 29-12-03 22:37

"MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> wrote in message
> [...]
filmen
> inden alt for længe efter ROTK EE kommer?

Jeg tror at det kommer til at foregå ligesom de sidste gange, hvor der først
kommer en normal biografversion på dvd og der til november 2004 kommer en
ROTK EE med en eller anden form for gadget, og så 3-pak versionen tilsidst,
så der kan godt gå lang tid. Men det er kun et gæt

Mvh
Christian

Fra : Christian Joergensen

Dato : 29-12-03 22:48

On Mon, 29 Dec 2003 22:36:35 +0100, Christoffer wrote:

> [...]
> ROTK EE med en eller anden form for gadget, og så 3-pak versionen tilsidst,
> så der kan godt gå lang tid. Men det er kun et gæt

Det gælder jo om at malke koen så meget som muligt

--
Christian Jørgensen | If ignorance is bliss
http://www.razor.dk | - then knock the smile off my face ;)

Fra : Mithril

Dato : 29-12-03 22:50

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message

> Det gælder jo om at malke koen så meget som muligt

Det minder mig om, så vi nogensinde en ko i LOTR ?

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-12-03 22:52

Mithril wrote:

> Det minder mig om, så vi nogensinde en ko i LOTR ?

Yep, den de katapultede ud fra Hornburg og som ramte nogle orker.

/David

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-12-03 01:22

> Det minder mig om, så vi nogensinde en ko i LOTR ?

En af hobitterne malker vist nok en ko i starten af FOTR (EE). Så, jo.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 30-12-03 06:16

> En af hobitterne malker vist nok en ko i starten af FOTR (EE). Så, jo.

Jeg kan i hvert fald huske at der er en hobbit der trækker 2 køer foran en
plov..

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-01-04 16:21

Peter (8464) wrote:

> Jeg kan i hvert fald huske at der er en hobbit der trækker 2 køer
> foran en plov..

Det er okser.

/jim

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 05-01-04 18:12

> Det er okser.

Sikker?? Mener bestemt det er køer..
(kan ikke lige tjekke med det samme, da kæresten glor tøse-film..)

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-01-04 12:32

Peter (8464) wrote:

> Sikker?? Mener bestemt det er køer..

Samwise siger på kommentarsporet at det er okser. Han burde jo vide det

> (kan ikke lige tjekke med det samme, da kæresten glor tøse-film..)

Og hva' så ?

/jim

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-04 02:29

> Samwise siger på kommentarsporet at det er okser. Han burde jo vide det

Ok, nu må I styre jer, en ko er sgudda også en okse.

En tyr er en okse
En ko er en okse
Okse er fælles-betegnelsen, ligesom grise er fælles-betegnelse for søer og
orner.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 09-01-04 06:22

> [...]
> En ko er en okse
> Okse er fælles-betegnelsen, ligesom grise er fælles-betegnelse for søer og

joeh...
Men jeg mener nu bestemt at have et billede inde i hovedet af en "rigtig"
sortbroget ko
(har STADIG ikke fået genset filmen siden sidst for at tjekke)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-04 13:21

> joeh...
> Men jeg mener nu bestemt at have et billede inde i hovedet af en "rigtig"
> sortbroget ko
> (har STADIG ikke fået genset filmen siden sidst for at tjekke)

Mener at de forskellige kreaturer er gulpelsede...

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-01-04 17:03

Peter (8464) wrote:

> (har STADIG ikke fået genset filmen siden sidst for at tjekke)

Hvor længe skal hun sidde og og græde snot ? Sig til hende at der er bleer
der skal skiftes, og øl der skal hentes !

/jim

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 09-01-04 19:05

> Hvor længe skal hun sidde og og græde snot ? Sig til hende at der er bleer
> der skal skiftes, og øl der skal hentes !

hæhæ
I aften er hun hjemme ved hendes forældre for at spise. Jeg kunne desværre
ikke komme med da jeg havde mange vigtige ting at lave, der skulle være
færdig før i morgen.
Kort sagt har jeg fået tid til at gense LOTR FOTR EE

8min 28sek. inde i filmen ser man en hobit komme trækkende med 3-4 stk.
sortbroede køer foran en plov.

8min 47sek inde i filmen ser man en hobit malke en gul ko.

Så skulle det vist være på plads..?

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-01-04 14:48

Peter (8464) wrote:
> 8min 28sek. inde i filmen ser man en hobit komme trækkende med 3-4
> stk. sortbroede køer foran en plov.
>
> 8min 47sek inde i filmen ser man en hobit malke en gul ko.
>
> Så skulle det vist være på plads..?

Bortset fra dén der bliver malket, så kunne de 3-4 sortbrogede vel være tyre
?

/jim

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 12-01-04 20:54

> Bortset fra dén der bliver malket, så kunne de 3-4 sortbrogede vel være
tyre
> ?

ARGH!
Så må jeg vel se den igen... er der ikke noget med at hornene på tyre buer
nedad?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-01-04 04:45

> ARGH!
> Så må jeg vel se den igen... er der ikke noget med at hornene på tyre buer
> nedad?

Mneej, ikke specielt, afhænger af racen...

Fra : Morten DH

Dato : 30-12-03 11:21

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse
> Det gælder jo om at malke koen så meget som muligt

Præcis, så jeg vil gætte på at man får mulighed for at købe et bokssæt med
alle 3 standard udgaver samtidig med den 3 film kommer, og så et nyt bokssæt
med de 3 lange udgaver når den lange udgave af den sidste film kommer lige
inden jul...

og så kommer der sandsynligvis et kæmpe helt vildt samlerbox sæt med en
masse skrammel (sorry fans) der kan matche de giftsæt med figurer som der er
i omløb allerede - jeg har på fornemmelsen at det blir et eller andet helt
vildt i +1500krs klassen....

Men understreger lige for en god ordens skyld at alt dette er baseret på et
rent (kvalificeret) gæt fra min side - jeg har intet med dvd-branchen at
gøre ud over at være kunde

Fra : MVJ

Dato : 30-12-03 14:19

> [...]
er
> i omløb allerede - jeg har på fornemmelsen at det blir et eller andet helt

Det var også mit gæt men hvis du ser på prisen er den jo ikke højere end
hvis du havde købt de 3 film hver for sig i EE 500*3=1500 ;)

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 30-12-03 17:02

> bokssæt

> er
>
> Det var også mit gæt men hvis du ser på prisen er den jo ikke højere end
> hvis du havde købt de 3 film hver for sig i EE 500*3=1500 ;)

He he, kun et fjols betaler 500 kr for LOTR: EE

Jeg har betalt hhv. 249 og 270 for de to EE (vel at mærke fra ny og R1).
Nogen der kan slå den?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-12-03 17:11

Mikkel Selsøe Sørensen wrote:

> Jeg har betalt hhv. 249 og 270 for de to EE (vel at mærke fra ny og R1).
> Nogen der kan slå den?

Tja, man kunne få FOTR EE for 149 incl. forsendelse hos Club Racoon for
ikke så lang tid siden. Og TTT EE kan man få til ca. 180 incl.
forsendelse hos cd-wow.

/David

Fra : Silver

Dato : 30-12-03 20:09

> Tja, man kunne få FOTR EE for 149 incl. forsendelse hos Club Racoon for
> ikke så lang tid siden. Og TTT EE kan man få til ca. 180 incl.
> forsendelse hos cd-wow.

Har de stadig de priser? for så skal jeg sgu godt nok ha købt de 2 film da!.

Mvh
Silver

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-12-03 20:22

Silver wrote:

> Har de stadig de priser? for så skal jeg sgu godt nok ha købt de 2 film da!.

Har du overvejet at checke selv? :)

/David

Fra : MVJ

Dato : 30-12-03 23:27

Det lyder interesserant. Jeg vil gerne have min film i R2 da min familie
også skal kunne følge med, men jeg kan altså ikke finde FOTR EE på cd-wow og
TTT EE R2 koster 211.51 kr. og der står ikke dk tekster under subtitles kan
det passe?

MVH
MVJ

Fra : Morten Bowman

Dato : 31-12-03 00:34

On Tue, 30 Dec 2003 23:27:11 +0100, "MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> wrote:

> [...]
>TTT EE R2 koster 211.51 kr. og der står ikke dk tekster under subtitles kan

Kan sagtens passe. Det er langt fra alle R2 der er dansk tekst på
Prøv denne:
http://www.r2dvd.com/search.asp?s=ringenes+herre

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Tim Christensen

Dato : 31-12-03 12:08

MVJ wrote:
> [...]
> TTT EE R2 koster 211.51 kr. og der står ikke dk tekster under subtitles kan

Det er kun den nordiske R2 der har danske tekster, den britiske udgave
har ikke.

Mvh

Tim

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-12-03 17:37

On Tue, 30 Dec 2003 17:01:40 +0100, "Mikkel Selsøe Sørensen"
<spamikl@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>He he, kun et fjols betaler 500 kr for LOTR: EE
>
>Jeg har betalt hhv. 249 og 270 for de to EE (vel at mærke fra ny og R1).

Nej, men det er jo heller ikke alle der kan "nøjes" med R1. Når jeg skal
give 399,- for en film vil jeg altså have dansk tekst med.
For nogen er R1 næsten en religion (og ja ved at mange R1 er bedre end R2)

Fra : Morten DH

Dato : 30-12-03 23:16

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej, men det er jo heller ikke alle der kan "nøjes" med R1. Når jeg skal
> give 399,- for en film vil jeg altså have dansk tekst med.
> For nogen er R1 næsten en religion (og ja ved at mange R1 er bedre end R2)

Og her går jeg og praler med at være ateist... men jeg går altså efter R1 i
19 ud af 20 tilfælde

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-12-03 19:17

On Tue, 30 Dec 2003 17:01:40 +0100, "Mikkel Selsøe Sørensen"
<spamikl@post.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har betalt hhv. 249 og 270 for de to EE (vel at mærke fra ny og R1).
>Nogen der kan slå den?

Nej, jeg har betalt omkring 350 for mine, men det var så også
collector's box.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : David T. Metz

Dato : 02-01-04 19:38

Morten DH skriblede:
> de giftsæt med figurer som der er i omløb allerede

Er det arsenik og gamle kniplinger der er i de sæt?

(Undskyld, jeg kunne ikke dy mig)

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : ASKF

Dato : 31-12-03 10:35

Christian Joergensen ytrede sig i
<pan.2003.12.29.21.47.44.836957@razor.dk> med dette:

>Det gælder jo om at malke koen så meget som muligt

Jeg har nu satset på det fra start, og har derfor ikke købt nogen af de
hidtil udgivne versioner. Derfor vil jeg ikke betragte det som at malke
koen...
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Morten Bowman

Dato : 31-12-03 12:27

On Wed, 31 Dec 2003 10:35:13 +0100, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har nu satset på det fra start, og har derfor ikke købt nogen af de
>hidtil udgivne versioner. Derfor vil jeg ikke betragte det som at malke

Det mener jeg nu ikke holder i retten. Du har vist højest taget højde for at
de malker koen

Fra : Jesper

Dato : 09-01-04 18:48

> [...]

> Nogen der ved om der kommer en 3-pak med alle EE af Lord of the Rings filmen
> inden alt for længe efter ROTK EE kommer?

Rent gætværk, bedste gæt:

LOTR:ROTK standard version til August
LOTR:ROTK Extended til Novenber

3-Pak med extended versioner til Nov 2005, så er der gået et år siden
DVD udgivelsen af sidste film.
global village idiots. - Paul Ginsparg.