Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilbud på Nova 5 kamerataske
Fra : Martin Gleit

Dato : 29-12-03 18:40

20 pund + 15 levering. http://www.jessops.com/shop/cartdisplay.cfm
har lige set samme taske til 900 kr på nettet...betaler man moms el. lign?

Fra : Knud Bonke

Dato : 29-12-03 18:54

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse news:3ff066e3$0$27310$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
: 20 pund + 15 levering. http://www.jessops.com/shop/cartdisplay.cfm
: har lige set samme taske til 900 kr på nettet...betaler man moms el. lign?
:
:
Nej, du betaler ikke moms fra EU-land, men pas på hvad du skriver under på hvis du betaler med Visa. Jeg måtte bløde 15£ for en
Speckgrapper til 3,95£. (Crown Photo systems, UK)
Hilsen Knud

Fra : Martin Gleit

Dato : 29-12-03 19:10

"Knud Bonke" <bonkeREMOWE@privat.dk> wrote in message

> [...]
hvis du betaler med Visa. Jeg måtte bløde 15£ for en
> Speckgrapper til 3,95£. (Crown Photo systems, UK)

tak for svaret...det lyder som noget elendigt fusk..

Fra : Knud Bonke

Dato : 29-12-03 19:20

: >
: tak for svaret...det lyder som noget elendigt fusk..

Nej, det behøver det ikke at være, jeg betalte et standard beløb, som virker stort i forhold til ordren. Måske er forholdet
anderledes hvis du handler for mere. (Og hos andre)
Knud
:
: