Hvor gammel bliver en rottweiler?
Fra : Peter

Dato : 29-12-03 21:29

Hej NG,

Er der nogen der ved hvor gammel en rotte bliver i gennemsnit?

Mvh

Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-12-03 23:05

On 29 Dec 2003 12:29:08 -0800, 1919@ofir.dk (Peter) wrote:

>Er der nogen der ved hvor gammel en rotte bliver i gennemsnit?

det går well under en stor hund de bliver som regl 12 år

mellem 10 og 15 år ..... men så ser de også skidt ud til sidst ....
--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Claus

Dato : 30-12-03 07:27

"Peter" <1919@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Er der nogen der ved hvor gammel en rotte bliver i gennemsnit?
>
> Mvh
>
> Peter

Hej Peter

Jeg har haft Rotter i mange år, den der blevet ældst af mine, blev 15 år
men han var noget træt til sidst.
jeg har et par trænings venner, deres blev 13-14 år.
Ham vi har nu er 11 år men det er ikke godt med bentøjet, han begyndte at få
problemer med bentøjet da han var 6-7 år, så der måtte vi stoppe med at
træne med ham.
Efter at ha' set mange hunde i Rottweiler klubben vil jeg sige alt over
9-10 år er på lånt tid, det har oxo noget at gøre med bygningen på din hund
er den bygget korrekt slider den ikke så meget på ben, hofter og ryg og
holder derfor længere, husk på det er en tung hund.

Claus

Fra : Eifelvuf

Dato : 05-01-04 19:54

"Peter" skrev d. 29-12-03 21:29 dette indlæg :
> Hej NG,
>
> Er der nogen der ved hvor gammel en rotte bliver i gennemsnit?
>
> Mvh
>
> Peter

Hej Peter.

Et eller andet sted på nettet fandt jeg engang noget om det, - og jeg
mener der stod at gennemsnittet var : 10 år, 23 dage, 4 timer, 33
minutter og 11 sekunder. Men jeg er altså ikke helt sikker, for jeg kan
ikke finde det igen. Øv.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/