p.s bilen er kørt af en ældre mand og kørt~
Fra : Knud Rehne

Dato : 29-12-03 17:33

Fra : Christian

Dato : 29-12-03 18:19

Sjovt nok er 98% af alle brugt biler som sælges af forhandlere kørt af en
ældre mand med garage

Hvornår har i sidst hørt en brugtvogns sælger sige at bilen har været kørt
af en 19 årig knægt fra Vojens, der mistede sit kørekort p.g.a. for høj fart
?

"Knud Rehne" <knud.rehne@esenet.dk> wrote in message

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 29-12-03 18:43

> [...]
> af en 19 årig knægt fra Vojens, der mistede sit kørekort p.g.a. for høj

Hehe... Er knægtene i vojens specielt grimme ved deres biler..??

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 18:47

> Sjovt nok er 98% af alle brugt biler som sælges af forhandlere kørt af en
> ældre mand med garage

Jo det var den Sierra som vi fravalgte skam også......."og den var passet
med alle service osv."
Da jeg spurgte forhandleren hvordan et oliefilter kunne være ræverød af
rust når bilen var passet, så blev han halv sur på mig.

> [...]
> af en 19 årig knægt fra Vojens, der mistede sit kørekort p.g.a. for høj

Tja ved min Turbo Sierra fik jeg at vide at det var en ung pige der havde
haft den, men at hun havde kørt den stille og rolig som piger gør. Senere da
jeg kom hjem med bilen så jeg på værkstedsregningen at de havde skiftet et
stempel (som var smeltet). Stempler smelter vist ikke lige ved 110 Km/t.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-12-03 00:25

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

I 2.gear, jo!

Mvh.