MS Windows
briani 27239
Sletning af mapper
Fra : Kristian

Dato : 29-12-03 19:58

Jeg håber ikke at mit spørgsmål er OT.

Jeg har en mappe "microsoft frontpage" med én undermappe "version3.0" med én
undermappe "bin" som ikke vil slettes.
Jeg har forsøgt at fjerne skrivebeskyttelsen på alle 3 mapper, men den
kommer igen næste gang jeg åbner mapperne.
Dr. Delete er prøvet, men den kan jo kun fjerne filer og ikke mapper uden
indhold.
Jeg har også prøvet at starte op i safe mode, men ingen virkning, d.v.s. jeg
kan godt fjerne mapperne, men når jeg genstarter er mapperne der igen.
Jeg har også været i dos og slette mapperne, men ved genstart er mapperne
der igen.

Fra starten var den engelske udgave af frontpage i mapperne, men jeg fik
installeret den danske udgave, og den ligger jo i officemappen.
Derefter slettede jeg den engelske udgave, men disse mapper blev tilbage.
Mærkeligt nok er den danske udgave på engelsk.
Jeg har prøvet at installere den danske udgave igen, men den er stadigvæk på
engelsk?????????????????

Hjælp, hvad gør jeg for at slippe af med mapperne og få frontpage tilbage på
dansk.

Jeg bruger XP Pro dk med SP1.

Kristian

Fra : Edmund

Dato : 29-12-03 22:16

Kristian skrev:

> Jeg håber ikke at mit spørgsmål er OT.
>
> Jeg har en mappe "microsoft frontpage" med én undermappe "version3.0"
> med én undermappe "bin" som ikke vil slettes.

Jeg kan heller ikke slette min mappe.
Mappen er også på en helt ny installation af XP uden programmer
--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 29-12-03 23:03

Edmund skrev:

> Jeg kan heller ikke slette min mappe.
> Mappen er også på en helt ny installation af XP uden programmer

Mappen bliver gendannet hvis man sletter den.
Jeg slettede mappen på c drevet, ved at boote til min xp på d drevet
--
Mvh Edmund