MS Windows
briani 27239
cd-rom drev væk???
Fra : Mads E. Husted

Dato : 29-12-03 18:55

Min nabo køre XP Pro. og har fået et problem med hans cd-rom drev det vises
ikke i "denne computer".
Jeg har prøvet at skifte det ud, men der vises stadigvæk ikke noget. Under
"enhedshåndtering" kan jeg godt finde cd-rom drevet, men der står denne gule
udråbsten og den vil ikke installere drevet.

Hvad kan problemet være?

MVH
--
Mads

Fra : jan larsen

Dato : 29-12-03 18:58

"Mads E. Husted" <Mads.husted@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gule
> udråbsten og den vil ikke installere drevet.

Detekter Bios cddrevet ??

Jan.

Fra : Mads E. Husted

Dato : 29-12-03 19:02

"jan larsen" <test@west.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads E. Husted" <Mads.husted@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Okey og det tror du kan løse det?

--
Mads

Fra : Pico

Dato : 29-12-03 23:18

Mads E. Husted wrote:
> "jan larsen" <test@west.dk> skrev i en meddelelse

> Okey og det tror du kan løse det?

Manden spurgte pænt om naboens CDdrev bliver fundet kunder opstart.
Det er da ret vædentligt at vide.
Pico

Fra : Sander

Dato : 29-12-03 23:51

Hvis du går i bios skal du kunne se dit cdrom drev.

Sander.

Fra : Mads E. Husted

Dato : 30-12-03 11:37

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Manden spurgte pænt om naboens CDdrev bliver fundet kunder opstart.
> Det er da ret vædentligt at vide.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Ja den finder cd-rom drevet under opstarten.

MVH
--
Mads

Fra : morten

Dato : 29-12-03 18:46

> [...]
gule
> udråbsten og den vil ikke installere drevet.

et bud

http://www.kalkunen.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=167&sid=264e
87302eecebef5eecc76641e09c49

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 29-12-03 21:24

> et bud
> http://www.kalkunen.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=167&sid=264e
> 87302eecebef5eecc76641e09c49

Og så et link er virker:
http://makeashorterlink.com/?U13D639E6

Fra : Mads E. Husted

Dato : 30-12-03 23:06

Jeg kan ikke lige finde ud af uvordan det skal gøres der kommer sku menge
filer...

MVH
--
Mads

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-03 01:02

Fjern enheden med det gule udråbstegn. Genstart og lad Windows finde
det igen.