MS Windows
briani 27239
XP Home Dansk/Engelsk
Fra : Jørgen

Dato : 29-12-03 17:40

Hvis du har den engelske udgave, hjælp mig venligst med oplysning om disse
afsnits originale ordlyd på engelsk, det er jo ikke sikkert, at der bare
bruges en ren oversættelse.

For at komme frem til vis Fejlloggen skal jeg henvise til følgende:
Hjælp og Support
Avancerede Systemoplysninger
Vis fejlloggen

Fejllogggen er inddelt i følgende:
dato/tidspunkt
kilde
beskrivelse

På forhånd tak
hilsen og godt Nytår
Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-03 00:55

Det er direkte oversat. Men hvorfor gå omvejen gennem hjælpen?
Control Panel | Administrative Tools, klik på loggen.

Fra : Jørgen

Dato : 30-12-03 10:35

Hej Jens
Tak for info, men det er ikke den samme log du derved får fat i.
Hilsen
Jørgen