MS Windows
briani 27239
Kan ikke finde kommunikationsport
Fra : IB

Dato : 29-12-03 17:30

JEg har lige installeret XP på en ældre maskine, men under
enhedshåndteringen er der fejl ved "kommunikationsport Com 1 og com 2. Jeg
har prøvet at fjerne dem og søge efter ny hardware, men får stadig samme
fejl.

Fejl : Windows har stoppet denne enhed, da den har rapporteret en fejl (kode
43)

Please help me.

Fra : Sander

Dato : 29-12-03 18:19

Den er vel ikke disblet i bios.

Sander.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-12-03 18:21

"IB" <Handel@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>har prøvet at fjerne dem og søge efter ny hardware, men får stadig samme

Du mangler formentlig drivere til bundkortet - Check producentens (evt
chipset producentens) site...

<mlr>

Fra : IB

Dato : 29-12-03 18:27

Jeg kan ikke finde driver til MB. Det er et Asus MEL socket 370 ATX , kan du
hjælpe ???? -det skal være til XP

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-12-03 21:07

Hej IB, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg kan ikke finde driver til MB. Det er et Asus MEL socket 370
> ATX , kan du hjælpe ???? -det skal være til XP

Desværre er det ikke muligt at lave direkte URL'er til deres sider, men
prøv at vælge "Motherboard" i menuen til venstre på
<http://www.asus.com.tw/support/download/download.aspx> og se, om du
ikke finder det ønskede.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 29-12-03 21:18

> "IB" skrev i en meddelelse...
> Jeg kan ikke finde driver til MB. Det er et Asus MEL socket 370 ATX , kan du
> hjælpe ???? -det skal være til XP

Måske kunne dette gøre det:
http://makeashorterlink.com/?X10D529E6

Hvis der ikke er til XP kan du vist bruge NT- eller 2000-driverne