On eller off topic...
Fra : Carlsen

Dato : 28-12-03 12:55

Hejsa...

Jeg sad lige og bladrede lidt i de forskellige tråde.

Jeg har filtreret nogle få brugere fra (I ved nok hvem *s). Det som undrer
mig er at så mange gider at svare på Off-indlæg...eller kommentere indlæg de
ikke mener hører hjemme i gruppen... Jo mere der bliver svaret jo mere
skriver "de"!

Bare en undren...

-LC

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-12-03 16:55

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> ikke mener hører hjemme i gruppen... Jo mere der bliver svaret jo mere

Jeg kan kun svare for mig selv, og jeg tager egentlig ikke stilling til, om
et indlæg er on- eller off-topic. Faktisk tænker jeg sjældent over, hvilke
grupper jeg skriver i på et givent tidspunkt. Normalt er det kun, når jeg
får lyst til at starte en ny tråd, jeg tænker over, hvor den kan høre
hjemme.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : kjaer

Dato : 28-12-03 23:46

> [...]
de
> ikke mener hører hjemme i gruppen... Jo mere der bliver svaret jo mere

Der er jo også nogen der svarer på dit sludder!