MoHaa Rising Sun
Fra : Silver

Dato : 29-12-03 00:37

Nu er det sådan at jeg har spillet Rising Sun hos en af mine kammerater hele
aftenen på PS2 og så er det jeg ville høre om det er det spil som EA udgiver
her engang i foråret til PC, HELT ligesom det? for det spil rykker sgu røv
så det gør noget.

Mvh
Silver

Fra : moso97ad

Dato : 29-12-03 01:30

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udgiver
> her engang i foråret til PC, HELT ligesom det? for det spil rykker sgu røv

Det mener jeg ikke, at det er. Det til PC har titlen Medal of Honor Pacific
Assault.

http://www.3dgamers.com/games/medalofhonor2/

Mvh.
morten