mohaa breakthrough
Fra : sharky

Dato : 28-12-03 21:17

Jeg sidder fast i Sicily - Glider Landing - Reunited. Der står et fly hvor
jeg kommer hen til nogle af mine folk, men så kommer der en tank og nogle
soldater. Hvordan når jeg at skyde alle dem + den tank, før min makker
bliver skudt ? Der går ca. 1 min. fra banen er loadet til det sker. det er
sku da træls at spille 1000 gange.

Fra : Mogens

Dato : 29-12-03 01:12

On Sun, 28 Dec 2003 21:17:05 +0100, "sharky" <x_sharky@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>soldater. Hvordan når jeg at skyde alle dem + den tank, før min makker
>bliver skudt ? Der går ca. 1 min. fra banen er loadet til det sker. det er

Start med at bruge den store kanon til at skyde kampvognen med
og sørg så ellers for at skyde nogen fjender mens du passer på
din overordnede. Ryger han er du færdig.

Det er faktisk ikke så svært endda. Jeg kom vist igennem den
lille kamp i en 12 - 15 forsøg.

mvh M

Fra : sharky

Dato : 29-12-03 21:24

> [...]
> din overordnede. Ryger han er du færdig.
>
> Det er faktisk ikke så svært endda. Jeg kom vist igennem den

Ja nu kom jeg videre, men nu sidder jeg fast hvor jeg skal skyde kampvogne
med mortergranater, hmmm.... hvis der så bare kun var 4.

Fra : Mogens

Dato : 30-12-03 00:53

On Mon, 29 Dec 2003 21:24:14 +0100, "sharky" <x_sharky@hotmail.com>
wrote:

>Ja nu kom jeg videre, men nu sidder jeg fast hvor jeg skal skyde kampvogne
>med mortergranater, hmmm.... hvis der så bare kun var 4.

Ja, den bane er sgu svær, men øv dig med morteren og husk
at når du sigter højt, så rammer granaten tæt på dig og når
du sigter lavt, så ryger den langt væk. Altså lige modsat at
det de fleste regner med.

mvh M