Red Alert 2 Invalid Serial Number
Fra : J

Dato : 28-12-03 13:54

Hejsa,

Er der fejl på Westwoods servere p.t. ?
Jeg spillede i går, men i dag vil det slet ikke virker. Den skriver bare
Invalid seriel nuber.

Mvh. Jens

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-12-03 14:32

"J" <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der fejl på Westwoods servere p.t. ?
> Jeg spillede i går, men i dag vil det slet ikke virker. Den skriver bare

Kunne det ikke være fordi der er en med samme nummer som dig. Jeg siger ikke
at du har en kopi, men der er måske en der ikke har det originale spil og
har så brugt en key-generator. Jeg ved det ikke, det var bare en tanke.

Kim Larsen

Fra : J

Dato : 28-12-03 16:17

Det kunne vel godt tænkes, men min originale kode er på 22 cifre.

En af mine venner kan heller ikke spille det nu. Så det kan næsten kun være
en fejl hos Westwood. Jeg kan dog ikke finde noget på nettet, men det er jo
efterhånden også et gammelt spil. Dog er der intet der i dag kan leve op til
det efter min mening.

Mvh. Jens

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-12-03 21:50

In news:bsmjpr$n4q$1@sunsite.dk ,
J <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk> typed:
> Hejsa,
>
> Er der fejl på Westwoods servere p.t. ?
> Jeg spillede i går, men i dag vil det slet ikke virker. Den skriver
> bare Invalid seriel nuber.
>
> Mvh. Jens

Jeg -og 2 andre- kan heller ikke komme på (alle med forskellige koder)
Man kunne frygte at de nu helt har droppet at lade os spille online, for
deres server er jo befængt med spammere, og der har ikke været nogen
opdateringere ude til spillet længe. Som dersværre også har betydet at der
er en del der snyder i det :/
Så måske er det helt slut med Ra2?

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : J

Dato : 30-12-03 17:48

Hej Bjarke,

Jamen kan man det, og må man det?
Det er jo som jeg forstår EA som har overtaget Westwood, så det kan da godt
være at de ikke vil spilde mere tid på de gamle spil.

Man kan stadig gå ind og administrere sin konto på deres hjemmeside.

Jeg håber sgu ikke at det er slut, for jeg er så pisse afhænig af det spil.
Hvad skal jeg gøre!!?

Fra : J

Dato : 30-12-03 17:57

Det ser du til at du har ret. Læs dette link:
http://www.blackassassins.org/forum/showthread.php?s=eca35440cdece622233933c
03351e6da&threadid=8650

"WOL is dead for now. Westwood / EA killed off their servers for the time
being (hence you can't get on).

XWIS is having trouble managing all of the new people that have all of a
sudden come onto their server. They need donations from the community in
order to buy a better server, so they can manage all of the people."

Jeg ved ikke om det er gas. Jeg har ikke kunne finde noget på nette vedr.
udtalelsens oprigtighed.

Mvh. Jens

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-12-03 20:19

In news:bssaov$j92$1@sunsite.dk ,
> [...]
> the people."
>
> Jeg ved ikke om det er gas. Jeg har ikke kunne finde noget på nette

Det er sku godt nok trist... Det er det eneste spil jeg har spillet rigtigt
siden.... ja siden det kom frem !
I værste fald, kan jeg huske en gang i dets storhedstid, at der fandtes en
form for crack så man kunne spille på uofficielle servere, ved at connecte
med et eller andet lille program.... Det kan måske blive løsningen.....
Ellers nogen der kender aktive forum'er eller sider, som stadig køre med det
gode gamle spil ?

Fra : J

Dato : 30-12-03 21:27

Ok, det er ikke så slemt som vi først antog.

Et program på denne side gør at man kan spille på en anden server end
Westwood/ES WOL servere.
http://xccu.sourceforge.net/

Jeg læste på en anden mere pålidelig side at man arbejder på at få serveren
op igen.

Jeg har testet det program du nævner og det virker fint.

Jeg har allerede nakket de første.

Mvh. "Dumonde3"

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 31-12-03 06:31

In news:bssn3g$h3t$1@sunsite.dk ,
> [...]
> serveren op igen.
>
> Jeg har testet det program du nævner og det virker fint.

Det lyder sku godt ! Når jeg en gang er ædru i morgen, kan det være jeg skal
se om jeg kan komme igang med det program....
Men vil nu stadig håbe at der kommer lidt liv i WOL serverne.