Full Throttle II
Fra : Panduro

Dato : 28-12-03 02:35

Er der nogen, som ved, om LucasArts har opgivet subj.?

/Panduro

Fra : iddqd

Dato : 28-12-03 02:42

Panduro wrote:
> Er der nogen, som ved, om LucasArts har opgivet subj.?

Det har de, det eneste jeg kan komme i tanke om der ligner bare en lille
smule og som er på vej er Larry 8.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Panduro

Dato : 28-12-03 02:53

Æv. Jeg havde ellers set frem til det. Vidste ikke, at der var en Larry 8 på
vej, men glem nu heller ikke Sam & Max.

/Panduro

Fra : Seth

Dato : 28-12-03 10:37

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse

> Det har de, det eneste jeg kan komme i tanke om der ligner bare en lille
> smule og som er på vej er Larry 8.
>
> Mvh
>
> Bruno

Hva?!!! Larry 8!!! okay den vidste jeg heller ikke var på vej, men den er
god nok! tog en søgning og fandt bla.
http://www.jucaushii.ro/show_img.php?imgid=386 med en god del screenshots.
Bare underligt da Al Lowe tidligere selv sagde at den ikke villle udkomme...
:-/
Men fedt for os Larry fans!

/Bo

Fra : Kasper

Dato : 28-12-03 22:33

On Sun, 28 Dec 2003 10:37:02 +0100, "Seth" <crow_104@craphotmail.com>
wrote:

> [...]
>Bare underligt da Al Lowe tidligere selv sagde at den ikke villle udkomme...

Al Lowe har vist ikke noget med det nye spil at gøre.

http://www.allowe.com/L-8news.htm

--
Kasper

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-12-03 22:59

Seth wrote:

> [...]
> Bare underligt da Al Lowe tidligere selv sagde at den ikke villle udkomme...

Sierra selv har da også lidt om det
http://www.sierra.com/product.do?gamePlatformId=607

> Men fedt for os Larry fans!

Ja måske.. Hvis Larry altså kan overleve uden Lowe... og han kan
overleve 3D transformeringen.