CM skal da have sin egen gruppe ik??
Fra : Kristian Platz

Dato : 27-12-03 19:46

Jeg mener at alle os CM spillere skal have et forum hvor vi kan snakke,
diskutere og uplde cm stuff. Hvis I er med på det. Skal jeg bruge nogle
navne og emailadresser på jer der er med på det, jeg skal nok prøve at stå
for resten.

så bare besvar med jeres navn og mail adresse så jeg kan bruge jer som
stillere
det eneste det vil blive brugt til er at i er stillere for at i vil have en
CM gruppe.

hilsen

Kristian Petersen
krolle8@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-03 21:20

Ville det ikke være lige så let at købe et domæne plus noget serverplads for
10 om måneden, også lige smide et phpbb forum op ? så har i jeres helt
eget..

/kyian

Fra : Nic

Dato : 28-12-03 00:19

> Ville det ikke være lige så let at købe et domæne plus noget serverplads for
> 10 om måneden, også lige smide et phpbb forum op ? så har i jeres helt

Øh?

www.cmdanmark.dk (ny-åbner efter nytår)

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 00:04

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Øh?
>
> www.cmdanmark.dk (ny-åbner efter nytår)

spiller ikke selv spillet, så jeg ved ikke hvad der skulle ligge af fora'er
derude på nettet, men det var også bare et forslag, take it ot leave it !!!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-12-03 22:10

"Kristian Platz" <krolle8@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> stillere
> det eneste det vil blive brugt til er at i er stillere for at i vil have

Jamen det er da bare at hoppe på det forum som allerede eksisterer..

alt.games.champ-man

Tonen er godtnok engelsk men det kan de fleste i DK vel.. Supporten og
snakken der er i top, så det er bare med at komme igang.. :)

Mikael

Fra : Gerner

Dato : 27-12-03 22:29

On 27 Dec 2003 18:46:12 GMT, Kristian Platz <krolle8@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

Jeg synes du skulle læse på www.usenet.dk om gruppeoprettelser.

--
Gerner
519WU/2423hrs

Fra : Dopedog

Dato : 28-12-03 00:34

> [...]
> stillere
> det eneste det vil blive brugt til er at i er stillere for at i vil have

Ronnie Sørensen

dopedog1996SLETDETHER@privat.dk (og ja fjern SLETDETHER)

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Kristian Platz

Dato : 28-12-03 08:27

Undskyld. jeg har bare ikke kunne finde en gruppe til cm men har fundet
alt.games.......
er fundet nu og vil bruge den fra nu af

Fra : Kasper

Dato : 28-12-03 22:37

On 28 Dec 2003 07:26:58 GMT, Kristian Platz <krolle8@hotmail.com>
wrote:

>Undskyld. jeg har bare ikke kunne finde en gruppe til cm men har fundet
>alt.games.......
>er fundet nu og vil bruge den fra nu af

Der er også foraene på http://community.sigames.com/ . Der er mange
flere brugere end her på Usenet, og spillets udviklere er også aktive
derinde.

--
Kasper