Leder efter sexbutik !
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 01:44

Hejsa alle

Jeg har for noget tid siden rodet rundt i junglen af de sexbutikker på
nettet.

Dengang fandt jeg et halsbånd i Lak. Men jeg har desværre ikke kunnet finde
en butik i DK, der føre det længere, indtil jeg så for nylig faldt over det
igen. Nu kan jeg bare ikke huske linket til butikken.

Jeg har forgæves søgt tilbage i min oversigt, men nej......

Måske er der nogle af jer herinde, der er faldet over det.

Halsbåndet ser sådan ud :

http://www.howcool.com/leather/AL-CH-1007.htm

Jeg ved godt at jeg bare kan bestille det "overthere", men jeg har det bedst
med at købe mine varer i Danevang, da jeg er blevet snydt et par gange, men
det er en anden historie.....

Skulle der være nogen der render ind i ovennævnte, så vil jeg blive
lykkelig, hvis I gad at droppe et link !

Fortsat god jul, og godt nytår alle sammen !

Mvh
Dorthe Rysz

Fra : Henning

Dato : 29-12-03 14:19

"Jan" <nyheder(at)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse
> Halsbåndet ser sådan ud :
>
> http://www.howcool.com/leather/AL-CH-1007.htm

Det vil jeg godt påtage mig at lave !
Køb noget læderplastic i en hobbyforretning eks. Fredensborg ........
Min symaskine vil nemt kunne fabrikere det og prisen vil være lav en 10-20 kr max.

Men vil du hellere betale tusser, så gå til en sexbutik, de skovler penge ind - nærmest
svømmer i penge !

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 29-12-03 22:16

Jan skriver:

> [...]
> lykkelig, hvis I gad at droppe et link !
>
> Fortsat god jul, og godt nytår alle sammen !

http://www.sm-shop.dk/category.asp?category=6

Så mange sex butiker er der vel heller ikke.

http://sho.dk/erotik/