Hjælp med sang...
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 29-12-03 12:33

Hejsa...

Jeg har i radioen tit hørt en sang, som jeg godt kunne tænke mig at få fat
i.
Omkvædet er det samme som i Janet Jacksons sang Gone Till It's Gone, men
her er det en mand, som synger sangen i et mere stille tempo. Jeg håber på
at nogen kan hjælpe mig...

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : -V-

Dato : 29-12-03 13:01

GREGERS HANSEN wrote:
> [...]
> Omkvædet er det samme som i Janet Jacksons sang Gone Till It's Gone,
> men her er det en mand, som synger sangen i et mere stille tempo. Jeg

Det skulle vel aldrig være Counting Crows udgave af 'Big Yeollw Taxi', du
tænker på?

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-12-03 13:56

-V- wrote:

> Det skulle vel aldrig være Counting Crows udgave af 'Big Yeollw
> Taxi', du tænker på?

Det er helt sikkert den. Der findes også en version med Vanessa Carlton
på kor. Nummeret er oprindeligt skrevet af Joni Mitchell.
Bonus info: Den fedeste version jeg har hørt af det nummer findes på
Joni Mitchell live CD/LP'en "Miles of Aisles", hvor hun spiller med L.A.
Express som backing band. Så kan Counting Crows godt pakke sammen med
deres efter min mening ret kedelige og blodfattige udgave.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 29-12-03 15:29

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> L.A. Express som backing band. Så kan Counting Crows godt pakke
> sammen med deres efter min mening ret kedelige og blodfattige udgave.

Så er du for alvor på hjemmebane, hva'?

Hvorfor får vi aldrig den slags insiderinfo, når talen går på fx Darkthrone,
Dimmu Borgir og Deicide?

-V-

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 29-12-03 17:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
Det er lige præcis den sang, som jeg har ledt efter. Mange tak for hjælpen
alle sammen!

Mvh

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-12-03 17:17

-V- wrote:

> Så er du for alvor på hjemmebane, hva'?

lol ja, nemlig. Det sker sgu så sjældent herinde, så jeg hopper på når
jeg kan!!!

> Hvorfor får vi aldrig den slags insiderinfo, når talen går på fx
> Darkthrone, Dimmu Borgir og Deicide?

You tell me?! hehe

-Sune

--