Bedste MP3-afspiller til kr. 1000,00
Fra : JE

Dato : 27-12-03 23:31

Jeg er på udkig efter en MP3-afspiller til max kr. 1000,00.

Det skal være en med 128MB ram samt display.

Har p.t. selv lidt kig på Creative Muvo NX eller Creative Rhomba.

Har I en i kan anbefale ?

Mvh Jan

Fra : Skybums

Dato : 28-12-03 14:18

Hej

Prøv dk.teknik.lyd der er der sikkert mere erfaring med den slags

A.R.

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 29-12-03 02:10

>Jeg er på udkig efter en MP3-afspiller til max kr. 1000,00.
>
>Det skal være en med 128MB ram samt display.
>
>Har p.t. selv lidt kig på Creative Muvo NX eller Creative Rhomba.
>
>Har I en i kan anbefale ?

Ved godt den er en del dyrere men damn, den er lækker.

Med andre ord: Spar lidt mere sammen og køb en iPod :)

Fra : -V-

Dato : 29-12-03 11:13

Jesper B. Nielsen wrote:

> Med andre ord: Spar lidt mere sammen og køb en iPod :)

iPod holder.

Jeg æææælsker min.

-V-

Fra : JE

Dato : 29-12-03 16:39

"-V-" skrev :
> iPod holder.
> Jeg æææælsker min.

OK, men skal man ikke ha' en trækvogn til at transportere den i, så stor som
den er ... ?

Fra : -V-

Dato : 29-12-03 18:57

JE wrote:

> OK, men skal man ikke ha' en trækvogn til at transportere den i, så
> stor som den er ... ?

Indrømmet, den er ikke så lille som de dersens 128mb plastic-usb-afspillere.
Den er heller ikke optimal at løbe med.

Til gengæld er den lækker.

-V-

Fra : JE

Dato : 29-12-03 19:43

"-V-" skrev
> Til gengæld er den lækker.

OK, jeg ved godt den er "godkendt"

Jeg skal bl.a. bruge min til at løbe med, så det ender nok med en af de
plasticagtige ...

Fra : -V-

Dato : 29-12-03 20:10

JE wrote:
> "-V-" skrev
>
> OK, jeg ved godt den er "godkendt"
>
> Jeg skal bl.a. bruge min til at løbe med, så det ender nok med en af
> de plasticagtige ...

Tænk dig nu grundigt om.... Har du prøvet en Pod?

Nu ved jeg ikke om dette er den rette gruppe at diskutere det i.....men
hvilke afspillere overvejer du?

-V-

Fra : JE

Dato : 29-12-03 21:15

"-V-" skrev :
> Nu ved jeg ikke om dette er den rette gruppe at diskutere det i.....men
> hvilke afspillere overvejer du?

Har p.t. kig på Creative Muvo NX eller Creative Rhomba. Mest Muvo NX. Den
har generelt fået positiv omtale.

Fra : dyrbye

Dato : 14-01-04 13:21

"JE" skrev d. 27-12-03 23:31 dette indlæg :
> [...]
>
> Det skal være en med 128MB ram samt display.
>
> Har p.t. selv lidt kig på Creative Muvo NX eller Creative Rhomba.

Hej Jan.

Jeg har købt en Pontis sp600.
http://www.pontis.de/site_e/frame_e.htm

Den er født uden ram - så du køber den størrelse der passer dig.
Den kan bruge multimediacard, compact flashcard og secure digital card.

Den lyder ualmindeligt godt og jeg bruger den til at løbe med.
http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis=vare&id=24&sek=Bærbar%20MP3
http://www.pontis.de/site_e/frame_e.htm

Den har display.

Købt i tyskland (kan ikke lige huske hvor men det kan jeg finde ud af)
og ram købt i Danmark (billigste kombination).

mvh

dyrbye

http://www.kandu.dk/