Akira Kurosawa Collection
Fra : Martin Trier Lund

Dato : 29-12-03 11:59

Hej

Jeg har lige købt en "Kurosawa Collection" og overvejer nu at bestille flere
af hans film.
I mellemtiden har jeg fundet ud af at der kommer en "Kurosawa Collection
#2", men jeg kan intetsteds finde oplysninger
om, hvilke film der er inkluderet i denne collection.

Hvis der befinder sig nogle Akira Kurosawa fan her i gruppen, må I meget
gerne
opdatere mig med info omkring den kommende udgivelse.
Ifølge proshop skal den udkomme 24-02-04:
http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=5706550034704,
men derudover oplyser de ikke andet.

Mvh.
Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 29-12-03 16:11

On Mon, 29 Dec 2003 11:58:46 +0100, "Martin Trier Lund"
<trierlund@FJERN_DISSE_BOGSTAVERstofanet.dk> wrote:

> [...]
>gerne
>opdatere mig med info omkring den kommende udgivelse.
>Ifølge proshop skal den udkomme 24-02-04:

Det er Sandrew Metronome som udgiver den og den indeholder disse tre
film:
Rashomon
Red Beard
Tsubahi Sanjuro

Link: http://www.sandrewmetronome.dk/dvd/dvdkommende.htm

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : jesper andrejcak

Dato : 30-12-03 11:38

Hej,

dvdoo.dk har RAN til 49 kr.

mvh

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-12-03 19:12

"jesper andrejcak" <jesper.andrejcak@get2net.dk> wrote:

>Hej,
>
>dvdoo.dk har RAN til 49 kr.

Fona har den til 39,95.

Peter

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 30-12-03 14:35

Tak for informationerne

Mvh
Martin

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 30-12-03 12:49

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-12-03 13:00

On Tue, 30 Dec 2003 12:48:59 +0100, Magnus Dreyer <dinsdale@diku.dk>
wrote:

>Egentligt skægt at de ikke har Yojimbo og Sanjuro i samme boks, når nu
>Sanjuro er en efterfølger til Yojimbo.

Nok noget om hvilken rækkefølge de er lavet i ellers så er det måske
for at kunne sælge begge bokse :)

Mvh

MA

///