Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G5 ell. ???
Fra : Per Jørgensen

Dato : 27-12-03 11:24

Hej med jer
Ville høre om der var nogle der kunne give et godt råd. da jeg kraftigt
overvejer at købe et Canon G5. er der noget tilsvarende til billigere penge
eller der det bare sagen ca. 5000kr.
Mvh
Per Jørgensen,

Fra : Claria's Paradis

Dato : 27-12-03 11:48

Hejsa Per

Nu ved jeg ille hvor i landet du bor, men Ludvigsen Foto inde ved Rosenborg
Slot her i Kbh sælger G3'er til 4999,-
Efter min mening er G3 bedre end G5......det er sammen kamera G3 har 4 Mpix
mod 5 Mpix hos G5.

Hilsen
Claria

PS. Jeg har selv G3 og bruger G5 på mit arbejde og G3 lever bedre kvalitet
end G5 efter min mening.

Fra : Leif T

Dato : 27-12-03 13:34

"Per Jørgensen" <per3894@pc.dk> wrote in message
> [...]
> Ville høre om der var nogle der kunne give et godt råd. da jeg kraftigt
> overvejer at købe et Canon G5. er der noget tilsvarende til billigere

Du kunne også overveje et Pentax Optio 555. Det er dejlig kompakt, og med 5
x optisk zoom og 5 MP er det et rigtig godt køb til ca. 5.000,-

Mvh
Leif

Fra : HCS [4000]

Dato : 27-12-03 14:45

Canon G5 er et rigtigt godt valg. Mange har rost det. Jeg så netop en
annonce i fredags med udsalg i BINGO Foto som starter i dag. Pris 4999.-

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

-