Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic NV-GS70
Fra : Erik

Dato : 27-12-03 05:50

Hej.
Jeg har købt sådan en svend der, og er gået igang med at finde ud af,
hvad den kan.
1. Er dette den rigtige gruppe for mig fremover, når jeg vil
kommunikere med andre om digital video, og hvilke grupper kan iøvrigt
anbefales.
2. Er der andre her i gruppen der bruger samme apparat.
3. Når jeg skal have videooptagelserne kørt over på PC`eren for
redigering - er det så kun Panasonics software (ekstraudstyr !!!) som
dur eller kan jeg bruge andre programmer, som folk her i gruppen evt.
kan anbefale.

Mvh. Erik

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-12-03 10:40

Erik wrote:

> 1. Er dette den rigtige gruppe for mig fremover, når jeg vil
> kommunikere med andre om digital video, og hvilke grupper kan iøvrigt
> anbefales.

Det er svært at besvare, men på www.usenet.dk kan du finde en
liste over alle danske grupper i dk-heirakiet, og der er også
fundatser som beskriver formålet med hver enkelt gruppe.

Men der findes også mange udenlandske grupper, og der er helt
sikkert nogen der rammer de emner der interesserer dig, man
skal dog være god til at læse og skrive på engelsk, for at få
udbytte af disse grupper.

På Google kan du finde grupper:
http://www.google.com/grphp?hl=da&tab=wg&ie=UTF-8

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Pico

Dato : 27-12-03 18:31

Erik wrote:
> [...]
> 1. Er dette den rigtige gruppe for mig fremover, når jeg vil
> kommunikere med andre om digital video, og hvilke grupper kan iøvrigt

Jeg vil foreslå dig at bruge dk.edb.videoredigering da dit kamera så vidt
jeg ved er et videokamera.
Pico

Fra : Erik

Dato : 28-12-03 00:50

Dk. edb. videoredigering.....det lyder helt rigtigt. Det kigger jeg lige på. Tak
Erik