Misser forsvundet
Fra : Jynis

Dato : 27-12-03 10:08

Hej
Er der nogen her der kan ske at have set misser (Hittemissen) Hun har
øremærket YLHO47. Hun har ikke været hjemme siden d. 17 - 12. Vi har været
rundt i hele området, spurgt naboer osv. Hun plegede altid at sove inde om
natten. Vi savner hende selfølgedig meget, og vil gerne vide hvor hun er
eller bare hvad der er sket. Hun er hvid og sølvgrå, og kan ses på min
hjemmeside.Hvor længe efter en kat er "løbet " hjemme fra kan den finde på
at søge tilbage til sit tidligere hjem?
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Axelgaard

Dato : 27-12-03 13:22

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller bare hvad der er sket. Hun er hvid og sølvgrå, og kan ses på min
> hjemmeside.Hvor længe efter en kat er "løbet " hjemme fra kan den finde på

Det er synd for jer... det er altid sørgeligt at miste sin kat.
Jeg har hørt om alt fra 2 dage til 2år... sidstnævnte var vist en artikel i
Ekstra Bladet - så kan man selv vurdere om man vi tro på det :)

Fra : Kate

Dato : 27-12-03 17:24

"Axelgaard" <axelgaardNOSPAMPLZ@mail1.stofanet.dk> wrote in

> 2år... sidstnævnte var vist en artikel i
> Ekstra Bladet - så kan man selv vurdere om man vi tro på det :)

Tja, Helle Andersen som huserede her tidligere fik sin kat tilbage
efter 7 år. Noget utroligt, men det kan åbenbart godt lade sig gøre.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jynis

Dato : 27-12-03 22:08

> Det er synd for jer... det er altid sørgeligt at miste sin kat.
> Jeg har hørt om alt fra 2 dage til 2år... sidstnævnte var vist en artikel
> Ekstra Bladet - så kan man selv vurdere om man vi tro på det :)

Jeg håber sandelig , hvis hun er søgt tilbage til sit tidligere hjem at de
vil ringe og fortælle det. Vi ved jo ikke hvor hun kom fra.Vi har dog en af
hendes 5 killinger, et plaster på såret.
Vi håber stadig
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Allan

Dato : 27-12-03 23:18

> [...]
af
> hendes 5 killinger, et plaster på såret.

Jeg vil da så sandelig håbe at i hører et eller andet.
Det er ikke rart at miste en kat, Og slet ikke rart at vente på den.

Allan

Fra : Kate

Dato : 27-12-03 17:23

Hej Jytte

Hvor trist at hittenmissen er forsvundet. Jeg aner ikke hvor længe man
skal lede, men jeg regner med at i har kigget i udhuse og kældre i
området (hvis i har sådan nogle).
Jeg håber hun kommer hjem snart og at hun bare er gået lidt for langt.