Ukendt knap på Audi A6 m.m.
Fra : Morten Koch

Dato : 29-12-03 16:34

Hej alle og glædelig "bag-jul".

Kan nogen være behjælpelig med funktionen af den afbillede knap, som jeg har
postet i dk.binaer under samme <Emne> ??
Den er placeret på indersiden af venstre b-stolpe. Måske kan det være en
hjælp, hvis jeg minder om, at IR-øjet til fjernbetj. sider på ydersiden af
samme b-stolpe. (Knappen er dog kun i v.side).
Symbolet minder vel også mest om en form for sender/modtager.

Tillægs-spørgsmål: Hvor finder jeg mon visker/vasker relæ'et ?? Vognen er
tilsyneladende ikke udstyret med programmér-bart viskerinterval.

Der var engang en her i gruppen som henviste til en service-manual (a'la
Haynes) på CD-ROM. Er det en der ved hvor sådan en skive kan skaffes fra ??
Der blev vistnok nævnt noget med Ebay, men jeg syntes ikke jag har held til
at finde den selv.

På forhånd tak for evt. svar, og godt nytår til alle.

Mvh Morten Koch

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 29-12-03 16:47

"Morten Koch" <mkoch.antispam@mail.dk> wrote in message
> [...]
> samme b-stolpe. (Knappen er dog kun i v.side).
> Symbolet minder vel også mest om en form for sender/modtager.

Hvad er årgangen? Jeg har en årgang 1995, og vil da gerne gå ud og se, om
jeg også har denne knap. Jeg kan dog ikke mindes det, og jeg ved heller ikke
hvad den bruges til - kan det være til- og afkobling af regnsensor?

Fra : Morten Koch

Dato : 29-12-03 17:20

Nårh ja. Data:
Audi A6 Avant TDi årg. '95 (men uden regnsensor).

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-12-03 17:22

Hej!

Morten Koch wrote:

> Nårh ja. Data:
> Audi A6 Avant TDi årg. '95 (men uden regnsensor).

Sv*n

Følger der ikke en manual med sådan en prøjserslæde?

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Gismo

Dato : 29-12-03 17:55

Den er til at slukke for kabinesencoren i forbindelse
med alarmen, så du kan have en hund eller ungerne
siddende i bilen samtidigt med alarmen er slået til.

Gismo.

Fra : Tue Jensen

Dato : 29-12-03 18:57

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> Den er til at slukke for kabinesencoren i forbindelse
> med alarmen, så du kan have en hund eller ungerne
> siddende i bilen samtidigt med alarmen er slået til.
>
> Gismo.
Sådan en sidder der også i den nye Passat. Og der står i manualen præcis det
samme som Gismo har svaret.

Fra : Morten Koch

Dato : 29-12-03 21:24

Det lyder meget sandsynligt.
Tak for hjælpen.

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 18:00

> [...]
> samme b-stolpe. (Knappen er dog kun i v.side).
> Symbolet minder vel også mest om en form for sender/modtager.

Hmm det er svært at se ud fra billedet selv om jeg har zoomet ind. Jeg ville
gætte på at det måske er til at lære nye fjernbetjeninger at kende.

Hvis Audi har en sådan, så "kunne" det i princippet også være en reset knap
til inertia-switchen (lukker benzintilførsel ved kollision).

Men det er det rene gætteri fra min side. Du skal have fat i en
instruktionsbog ...Køsters motorboghandel Rander, har den sikkert.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK