Golf III, dyr lyd ?
Fra : bo christensen

Dato : 28-12-03 16:49

hej derude,
min golf III 1.8 benzin fra 1992 med ca 220kkm på tælleren er begyndt at
lave en fæl
lyd, den fremkommer når man holder stille og herefter starter lidt hurtigt
(ikke hjulspin...)
der kommer så en "gnak" lyd, somom at noget giver sig,
det komme nedefra højresiden ved speederen , og nogle gange kan man føle at
noget giver sig,

jeg skal snakke med mekanikkeren imorgen (han har sikkert ikke åbent),
Er her nogle gode bud ?
umiddelbart har jeg set efter at lydpotten ikke sidder løst,
hvad er der ellers dernede af ? kobling/gearkasse ?

mvh bo, som har fået ordnet sine startproblemer med siliconespray...

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 18:17

"bo christensen" <bo@bcconsult.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad er der ellers dernede af ? kobling/gearkasse ?
>
> mvh bo, som har fået ordnet sine startproblemer med siliconespray...

Hej Bo

Prøv evt lige at afterspænde dine hjul jeg har prøvet en enkelt gang hvor
den også kom med en lille "klonk" lyd og da var det bare det ene hjul der
lige gav sig et par millimeter

Brian