Nårh, så forstår jeg bedre.........½
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-12-03 13:37

Jeg synes nok at have bemærket forskellen.........

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=242362/

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-12-03 13:38

Ja det har nu aldrig undret mig at (vi) jyder havde en mere veludviklet
intelligens og finmotorik sjællænderne, så hvorfor skulle der ikke også være
en lavere dumpeprocent her ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Møller

Dato : 28-12-03 13:56

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> Ja det har nu aldrig undret mig at (vi) jyder havde en mere veludviklet
> intelligens og finmotorik sjællænderne, så hvorfor skulle der ikke også
være
> en lavere dumpeprocent her ?

og så er mulighederne for at smugtræne ude på heden meget bedre.
Jeg startede da jeg var 8 år.

Som du selv har sagt se til finnerne de kan køre.
de starter også med klodser på pedalerne

Folmer: kom nu ikke med, det kan man da godt se, det har ikke ændret sig
siden
Godt nytår til alle
--
Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-12-03 14:39

On Sun, 28 Dec 2003 13:55:52 +0100, "Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk>
wrote:

> [...]

>de starter også med klodser på pedalerne
>
>Folmer: kom nu ikke med, det kan man da godt se, det har ikke ændret sig

Nejda. Det kunne aldrig falde mig ind at insiminere den slags.

Du har da gjort store fremskridt gennem årene.

Fået sænket klodserne på pedalerne med 30 mm.! Det er da flot. *LOL*

Også et rasende godt nytår til dig og dine.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-12-03 14:48

> og så er mulighederne for at smugtræne ude på heden meget bedre.
> Jeg startede da jeg var 8 år.

Nemlig! - se bare her:

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=232307

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter G C

Dato : 28-12-03 14:40

> Jeg synes nok at have bemærket forskellen.........

He he

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=242362/

Utroligt som tal kan udlægges forskelligt

Jeg tror nemlig ikke, at det er lettere at få et kørekort i Jylland - mon
ikke bilistspirrerne på Sjælland er dummere? )

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-12-03 14:57

On Sun, 28 Dec 2003 14:39:49 +0100, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tror nemlig ikke, at det er lettere at få et kørekort i Jylland - mon
>ikke bilistspirrerne på Sjælland er dummere? )

Hvor får du den slags tvangstanker fra?

I de 33 år jeg har opholdt mig i landflygtighed på Djævleøen, har det
da ikke undgået min opmærksomhed, at jo nærmere man kommer til
Hovedstaden, jo klogere bliver danskerne.
Og de ser også rasende godt ud!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-12-03 16:04

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message

> Jeg tror nemlig ikke, at det er lettere at få et kørekort i Jylland - mon
> ikke bilistspirrerne på Sjælland er dummere? )

Ahemm...

Vordingborg ligger på Sjælland.

Ebbe

.... der kommer fra Vordingborg men tog kortet i København i første forsøg -
som 39-årig.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 19:21

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vordingborg ligger på Sjælland.
>
> Ebbe
>
> ... der kommer fra Vordingborg men tog kortet i København i første

Damn.....

21 år af ens liv spildt

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-12-03 21:43

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> forsøg -
> >

> Damn.....
>
> 21 år af ens liv spildt

He, he...

Sådan ser jeg nu ikke på det. At jeg ikke havde bil førte f.eks. til at jeg
som ungkarl havde råd til en treværelses ejerlejlighed i København K.
Iøvrigt var det nærmest platunuligt at finde en parkeringsplads deromkring.

Grunden til at jeg alligevel tog kørekort var at jeg rendte ind i mit livs
lys som havde både kørekort og bil - og hun blev efterhånden træt af at det
ALTID var hende der skulle køre hjem

Okay, en anden grund var at jeg blev free-lancer og det ville være smart
hvis min aktionsradius var noget større end det man kunne nå med offentlig
transport/cykel. Men i de 21 år jeg ikke kunne køre bil var det ret sjældent
at jeg savnede en bil - og jeg ku' drikke som jeg ville

Ebbe