MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tysk dobbelt s
Fra : Billy Bob

Dato : 29-12-03 11:12

Hej Gruppe
Er der nogen der ved hvordan man får et tysk dobbelt s frem i xp home

Hilsen og godt nytår til alle

Jan

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 29-12-03 11:31

"Billy Bob" <friis13@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
> Er der nogen der ved hvordan man får et tysk dobbelt s frem i xp home
>
> Hilsen og godt nytår til alle
>
> Jan

Alt+0223 ß

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-12-03 12:23

On Mon, 29 Dec 2003 11:31:28 +0100, "Henrik Nielsen"
<nospam@invalid.dk> wrote:

>Alt+0223 ß

og Alt + 225 = ß

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-12-03 11:33

> [...]
> Hej Gruppe
> Er der nogen der ved hvordan man får et tysk dobbelt s frem i xp home

+++++++++
Hej Jan

Du skal bare holde alt tasten ned og trykke 0223 på tallene der sidder til
højre(kan ikke lige huske hvad det hedder).Du kan også finde det ved at gå
ind under alle programmer>tilbehør>systemværktøjer>tegnoversigt, der er
mange flere tegn.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 29-12-03 12:05

Billy Bob wrote:

> Er der nogen der ved hvordan man får et tysk dobbelt s frem i xp home

Jeg synes at huske at jeg har fået det frem via AltGr-S
(på samme måde som AltGr-M giver µ), men nu virker det
naturligvis ikke.

Den sikre løsning må være den de andre har præsenteret.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://www.plawer.dk/
Først fik jeg Tiscali. Nu vil jeg have Internet!

Scribbles about Cisco 677 security http://plawer.dk/scribbles/

Fra : Billy Bob

Dato : 29-12-03 18:56

Tak til alle

Hilsen
Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-04 01:25

Paw P Larsen skrev:

>Jeg synes at huske at jeg har fået det frem via AltGr-S
>(på samme måde som AltGr-M giver µ), men nu virker det
>naturligvis ikke.
>
>Den sikre løsning må være den de andre har præsenteret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Salmack

Dato : 05-01-04 22:48

ALT + 0223